"אם יש חיפאים בקהל אז תעברו לנשר" חנן בן ארי בהופעה ענקית באצטדיון נשר בחול המועד סוכות

רועי לוי, ראש עיריית נשר לבן ארי: "עזרת לנו לעשות מצווה ענקית, 3000 אושפיזין מגיעים אלינו לעיר ואין כמו החג הזה לארח אותם ואותך אצלנו בעיר נשר"

עיריית נשר ממשיכה במסורת התרבותית המגוונת שהחלה להנהיג בתקופתו של ראש העיר רועי לוי ולכבוד חג הסוכות ארגנה הפקת ענק באצטדיון בעיר עם הזמר המוביל כיום בישראל, חנן בן ארי שתוך שלושה ימים מרגע הפרסום, הצליח כמו בכל ההופעות שלו למכור את כל הכרטיסים.
לפני תחילת ההופעה עלה ראש העיר לברך את הקהל לכבוד החג וסיים בבקשה 'תנהגו בנועם'. כשירד מהבמה פגש רועי לוי את בן ארי שהיה בדרכו לבמה, והזמר חיבק אותו ואמר לו כי דבריו ריגשו אותו מאוד.
בן ארי הלהיב את הקהל ששר איתו לאורך כל ההופעה ואף ריגש והצחיק בסיפורים מתקופת הקורונה בה הוא הופיע בחצרות בתים ובזום.
בסוף ההופעה סיפר בן ארי כי אשתו נמצאת בקהל ושהוא חב לה את הצלחתו ושמגיע לה מחיאות כפיים כי השבוע חל יום הולדתה, הקהל מחא כפיים באהבה ושר יחד עם בן ארי לסיום את השיר 'אלוף העולם'.

רועי לוי, ראש עיריית נשר לחנן בן ארי אותו פגש מאחורי הקלעים: "אנחנו מברכים אותך חנן שהגעת אלינו לנשר ועזרת לנו לעשות מצווה ענקית, 3000 אושפיזין מגיעים אלינו לעיר ואין כמו החג הזה לארח אותם ואותך כאן בעיר, מדורת השבט כאן אצלנו בנשר. תודה רבה!

3000 צופים בהופעה של חנן בן ארי בנשר. צילום ניוזים
רועי לוי ראש עיריית נשר וחנן בן ארי. צילום דוברות עריית נשררועי לוי ראש עיריית נשר וחנן בן ארי. צילום דוברות עריית נשר
3000 צופים בהופעה של חנן בן ארי בנשר. צילום ניוזים3000 צופים בהופעה של חנן בן ארי בנשר. צילום ניוזים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות