עיריית קרית אתא מקימה גינות ציבוריות לשחרור כלבים, בהן יהיו גם מתקני משחקים לכלבים

עיריית קריית אתא מקימה בימים אלו גינות חדשות לשחרור כלבים. בגינות יהיו גם מתקני משחקים ייעודיים לכלבים, עמדה של שקיות לאיסוף צואת כלבים, מתקני שתייה וספסלים

 

עיריית קריית אתא מקימה בימים אלה גינות חדשות לשחרור כלבים ברחבי העיר. בשלב הראשון הוקמו גינות כלבים ברחובות: מינץ, צבי הרר\ האורן, ג'אקומטי , לילנבלום ובפארק הספורט.

גינת כלבים הינה מרחב מוגדר ומתוחם המאפשר לכלבים לקיים פעילות גופנית וחברתית תוך שמירה על בטחון ובריאות הציבור. הגנים נועדו להקל על בעלי הכלבים לשחרר את כלביהם באין מפריע , ללא צורך בשימוש ברצועה ולאפשר לכלבים להתרוצץ חופשי תוך צמצום מפגעי צואת הכלבים בשכונות.

להנאת המבקרים הותקנו בפארק מתקני משחקים ייעודיים לכלבים, עמדה של שקיות לאיסוף צואת כלבים, מתקני שתייה וספסלים. הגינות כוללות גידור ושער כפול בכניסה למניעת בריחה של כלבים ממתחם הגן.

במקביל להכשרת הגינות נמשכת פעילות האכיפה של העירייה נגד תופעת הכלבים המשוטטים ואי איסוף צרכיהם על ידי בעליהם והותקנו ברחבי העיר מתקנים לאיסוף צרכי כלבים לשימוש התושבים.

האכיפה כוללת מתן דוחות לתושבים שלא ישמעו לחוקי העזר העירוני לאחזקת כלבים (דוחות ע"ס 730 ₪ עבור כלבים משוטטים ודוחות ע"ס 475 ₪ על אי איסוף צרכי כלבים).  בהתאם לחוק העזר לפיקוח על כלבים, נקבע כי אין להשאיר בעל חיים ללא השגחה. על הבעלים לטייל עם כלבם כשהוא קשור ברצועה (ולעיתים גם במחסום) כדי להגן הן על הכלב והן על הסביבה.  בנוסף, על פי חוקי עזר מקומיים, חלה על הבעלים חובת איסוף צואת כלבים במטרה למנוע מפגעים תברואתיים ומחלות.

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות