פתיחת שנת הלימודים בקריית אתא: כ- 12,000 תלמידים יפתחו את שנת הלימודים תשפ"ב במוסדות החינוך בעיר

מחר יחלו 12,000 תלמידים בקריית אתא את שנת הלימודים תשפ"ב. מתוכם כ- 1000 תלמידים שעולים השנה לכיתה א'. בקריית אתא פועלים 94 גני ילדים אשר נותנים מענה לכ- 2500 ילדים, 3 גנים חדשים הוקמו הקיץ

 

לקראת פתיחת שנת הלימודים ביצעה עיריית קריית אתא עבודות תחזוקה ושיפוץ במוסדות החינוך בעיר. העבודות כללו: שיפוץ מבנים, עבודות צבע, קירוי ואיטום, תיקוני שבילים, שיפוץ שירותים ומטבחים, התקנת ריצוף, מתקנים חדשים, מזגנים, גדרות, החלפה ותיקון של דלתות, משטחי בלימה, דשא סינטטי , ניקיון, הדברה ופיתוח נופי. במקביל בוצעו עבודות שיפוץ נרחבות באולם ביה"ס פינסקר שכללו את שיפוץ האולם, שיפוץ הרחבה והחניות, חשמל, מיזוג, התקנת פרקט ושירותים.

כ- 12,000 תלמידים יחלו את שנת הלימודים תשפ"ב מתוכם כ- 1000 תלמידים שעולים השנה לכיתה א'. השנה מונו 5 מנהלים חדשים בבתי הספר היסודיים ובבתי הספר העל יסודיים. בנוסף, בקרית אתא פועלים 94 גני ילדים אשר נותנים מענה לכ- 2500 ילדים. השנה הוקמו 3 גני ילדים חדשים בגבעת אלונים ובסמטת יאיר כמענה לגידול המשמעותי במספר התושבים בעיר על רקע ההתפתחות והבנייה המאסיבית של שכונות ומתחמי מגורים חדשים, הגירת תושבים חדשים, קליטת עלייה ועוד.

ראש העיר יעקב פרץ: "בתי הספר והגנים ערוכים לקראת חזרת התלמידים לספסל הלימודים ופועלים בהתאם להנחיות משרד החינוך על מנת להעביר את חומר הלימוד הנדרש ויחד עם זאת להבטיח את בריאותם של התלמידים. עיריית קרית אתא תמשיך להציב בראש סולם העדיפויות את ההשקעה במערך החינוך בכדי שתושבי העיר, ילדיה ותלמידיה ימשיכו ליהנות ממערכת חינוך איכותית, מתוכניות למידה חדשניות ומבתי ספר וגני ילדים מודרניים ומתקדמים. הצלחת התלמידים היא הצלחתה של העיר ואנו נפעל על מנת להעניק להם את מירב הכלים שיביאו להצלחתם. בהצלחה ושנת לימודים פורייה."

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות