עיריית נשר בעזרה יוצאת דופן להורי ילדי המעונות: תעניק מענק בסך 1800 שקל לכל ילד בגילאי 0-3 שלומד במעון שמוכר בתמ"ת

בשל הקושי של הורים רבים לממן מעון לילדים בגילאי 0-3, עיריית נשר תחחק מענק לכל הורה לילד שילמד במעון המוכר בתמ"ת. המענק יהיה בסך 1800 שקל

עיריית נשר מתגייסת לסייע להורים: כל הורה לילד בגיל 0-3 מכיר את הנטל הכלכלי של תשלום למעון המגיע לאלפי שקלים בחודש. עיריית נשר נרתמת לסייע לאותם הורים ותעניק מלגה עבור כל ילד הלומד במעון המוכר על ידי התמ״ת.

חדשות לבקרים העיר נשר עולה לכותרות בזכות מערכת החינוך המושקעת בעיר. גם השנה העיר נמצאת בפסגת טבלת ההשקעה פר תלמיד במדינת ישראל, עם שיעור השקעה כפול מהממוצע הארצי.

רועי לוי אמר: ״חוק חינוך חובה צריך לחול מגיל 0. הנטל הכלכלי על הורים אשר להם ילד אחד או שניים בגן טרום עירייה הוא בלתי נתפס. עד אשר המדינה תקדם את הנושא, אנו שמחים וגאים להעניק להורי נשר את המלגה בגין חינוך בגנים הפרטים המפוקחים".

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות