בקריית אתא: מבצע אכיפת כלבים משוטטים ואי איסוף צרכים עם קנסות כבדים לבעלים

עיריית קרית אתא התקינה מתקנים לאיסוף צרכי כלבים ברחבי העיר, בנוסף למבצע אכיפה נרחב באזורים בהם יש ריבוי תלונות על כלבים משוטטים או אי איסוף צרכים, עם קנסות כבדים לבעלי הכלבים

 

עיריית קרית אתא התקינה מתקנים לאיסוף צרכי כלבים ברחבי העיר

בימים אלה הותקנו עבור בעלי הכלבים בקריית אתא מתקנים לאיסוף צרכי כלבים. בשלב הראשון הותקנו המתקנים בשכונת גבעת אלונים, בשכונת בית וגן, בפארק הרצל וברחוב מארק שאגאל. בהמשך יותקנו מתקנים נוספים גם ברחובות: בר כוכבא, ברכה פולד, האורן, כצנלסון, שיבת ציון ובשכונת קרית בנימין.

במקביל נמשך מבצע האכיפה של כלבים משוטטים ואי איסוף צרכי כלבים במסגרת המאמץ העירוני להתמודד עם תופעת הכלבים המשוטטים בעיר. הפעילות מתקיימת במוקדים בהם קיים ריבוי של תלונות בנושא זה. במסגרת הפעילות מחולקים דוחות לתושבים שלא נשמעים לחוקי העזר בנושא על סך 730 שקל עבור כלבים משוטטים ודוחות על סך 475 שקל על אי איסוף צרכי כלבים. בנוסף יבדקו הפקחים כי רישיונות הכלבים בתוקף ע"פ חוק.

בהתאם לחוק העזר לפיקוח על כלבים, נקבע כי אין להשאיר בעל חיים ללא השגחה. על הבעלים לטייל עם כלבם כשהוא קשור ברצועה (ולעיתים גם במחסום) כדי להגן הן על הכלב והן על הסביבה.  בנוסף, חלה על הבעלים חובת איסוף צואת כלבים במטרה למנוע מפגעים תברואתיים ומחלות. במקרים בהם נלכד כלב משוטט, נדרש בעל הכלב לשלם עבור הובלת הכלב לתחנה הוטרינרית בקריית אתא ודמי אחסון במכלאה, עד לשחרורו על ידי בעליו.

מעיריית קרית אתא נמסר: "תופעת הכלבים המשוטטים ללא בעליהם נתפסת כמטרד סביבתי ותברואתי העלול לפגוע באיכות החיים בעיר. אנחנו מקווים כי מבצעי האכיפה, הקמת גינות כלבים והתקנת עמודי איסוף צרכי כלבים יסייעו לשמור על ניקיון העיר. בעלי כלבים מתבקשים לאסוף אחר צרכי כלביהם ולא לשחררם ללא השגחה. תושבים הנתקלים בכלב משוטט או במפגע במרחב הציבורי מוזמנים לפנות למוקד העירוני 109 בטלפון, בווטצאפ או במייל דרך אתר האינטרנט העירוני".

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות