במסגרת "קיץ חם בקריית אתא": התקיים הפנינג משפחות במתחם ביה"ס גיבורי עציון עם מגוון רחב של פעילויות ומופעים

אירועי "קיץ חם" בקריית אתא ממשיכים למשוך ולשתף תושבים בכל הגילאים. הפעם זה היה תור המשפחות בהפנינג בביה"ס גיבורי עציון עם סדנאות יצירה, מתנפחים, מתקנים אתגריים, מתחמי פעילות חדשניים, וכן מופע של כוכב הילדים צ'יקולולו ומופע

 

שבוע שעבר נערך הפנינג משפחות במתחם בית הספר גיבורי עציון במסגרת פעילות "קיץ חם" שעורכת עיריית קרית אתא לתושבי העיר ללא עלות במהלך חופשת הקיץ.

האירוע כלל שלל סדנאות יצירה, מתנפחים, מתקנים אתגריים, מתחמי פעילות חדשניים, וכן מופע של כוכב הילדים צ'יקולולו ומופע "אסתר ואוטו הגלידה".

האירוע נערך בהתאם להנחיות התו הירוק המאושר על ידי קבינט הקורונה וממשלת ישראל כאשר תושבים נדרשו להציג תו ירוק בתוקף בכניסה למתחם.

מעיריית קרית אתא נמסר:" סדרת אירועי "קיץ חם" נועדה לאפשר לכל תושבי העיר ליהנות ממגוון רחב של פעילויות תרבות ופנאי, מבלי לצאת מהעיר וללא עלות כספית. לא כל משפחה יכולה להרשות לעצמה  הוצאה כספית של מאות שקלים לבילוי משפחתי בחופשת הקיץ ואירועי הקיץ הינם חלק מאסטרטגיה עירונית חברתית שנועדה לאפשר לכל תושבי העיר ליהנות ממגוון רחב של פעילויות תרבות ופנאי, מבלי לצאת מהעיר וללא עלות כספית".

 

צילומים: שי רגב

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות