החברה הכלכלית לחיפה למען העסקים בעיר: תקיים יריד מכירות חיפאי, לקראת ראש השנה , יום ו', 27.8.21 10:00-15:00 מרכז קסטרא

דוד עציוני, יו"ר החברה הכלכלית לחיפה: "התחלנו בשורה של פעילויות אחרי הסגרים, למען העסקים בעיר, והנעת הכלכלה, ואנחנו נמשיך בפעילות לכל אורך השנה, וככל שיידרש כדי להחזיר את העסקים למסלולם. עסקים חזקים, הם כוחם הכלכלי של העיר חיפה."

החברה הכלכלית לחיפה, ממשיכה להשקיעה ולפעול למען העסקים בעיר. החברה תקיים יריד מכירות חיפאי. למעלה מ- 30 עסקים, ביניהם עסקים קטנים ובינוניים המשתתפים בתוכנית "חיפה קש בק", יציגו ביריד וימכרו מתנות המותאמות לראש שנה.

בין העסקים שישתתפו, אקססוריז לבית, אמנות, ביגוד, הלבשה, מוצרים לתינוקות, ספורט, מוצרים מנייר, מתנות אישיות, אפייה, שוזרות צמות, תכשיטים, שלטים מיוחדים, פרטי יד שניה ועוד.

דוד עציוני, יו"ר החברה הכלכלית לחיפה: "החברה הכלכלית לחיפה, שמחה להיות חלק מפעילות מתמשכת למען העסקים בחיפה. התחלנו בשורה של פעילויות אחרי הסגרים, למען העסקים בעיר, והנעת הכלכלה, ואנחנו נמשיך בפעילות לכל אורך השנה, וככל שיידרש כדי להחזיר את העסקים למסלולם. עסקים חזקים, הם כוחם הכלכלי של העיר חיפה."

היריד יתקיים במרכז קסטרא ביום ו', 27.8.21 10:00-15:00

עסקים חיפאיים, שלא נרשמו לתוכנית חיפה "קש בק", יכולים עדיין להירשם וליהנות: Haifacashback.co.il

דוד עציוני. צילום ניוזיםדוד עציוני. צילום ניוזים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות