איגוד ערים חיפה להגנת הסביבה ומשרד הפנים אישרו את המלצת וועדת האיתור למינוי ד"ר ליהי שחר ברמן למנכ"לית החדשה של האיגוד

הנהלת איגוד ערים להגנת הסביבה אזור מפרץ חיפה ומשרד הפנים אישרו את מינויה של ד"ר ליהי שחר ברמן כמנכ"לית איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה

מליאת הנהלת איגוד ערים חיפה להגנת הסביבה, ומשרד הפנים אישרו את המלצת וועדת האיתור למינוי ד"ר ליהי שחר ברמן למנכ"לית החדשה של האיגוד. ברמן תיכנס לתפקידה ב8/8/2021 לאחר תקופת חפיפה עם ד"ר עופר דרסלר אשר לאחריה יסיים את תפקידו כמנכ"ל האיגוד.

ד"ר ליהי שחר ברמן בהכשרתה מהנדסת ביו רפואה בטכניון בעלת ניסיון ניהולי בין הייתר במנהל מקרקעי ישראל, כמנהלת קרן שטיין לסביבה וקיימות בטכניון וכמנהלת קמפיין מגמה ירוקה במפרץ חיפה, מצטיינת נשיא בטכניון, בוגרת תכנית ממשק, זוכת פרס הנשיא לקיימות ע"ש נחמה ריבלין וחברה ברשימות המכובדות של 100 המשפיעים של דה מרקר 2020 ורשימת המשפיעות של מגזין פורבס 2020 .

עו"ד שרית גולן שטיינברג, יו"ר איגוד ערים: "אני מודה לד"ר עופר דרסלר על תרומתו לסביבה במפרץ חיפה ועשייתו המבורכת במשך כעשור. אני מברכת את ליהי לרגל מינויה לתפקיד מנכ"לית האיגוד. לפנינו עבודה רבה בשמירה והגנה על הסביבה באזור מפרץ חיפה והקריות. בין פינוי המפרץ מן התעשייה המזהמת, דרך אכיפה ירוקה ברשויות השונות ועד קידום ופיתוח יוזמות ירוקות ומקיימות אני בטוחה שנביא הישגים משמעותיים לעיר חיפה. הצלחתך היא הצלחתו של כל מפרץ חיפה ובעיקר השמירה על עתידו".

ד"ר ליהי שחר ברמן מנכ"לית איגוד ערים הנכנסת: "אני רוצה להודות להנהלת איגוד ערים על האמון שנתנו בי כאשר החליטו למנות אותי למנכ"לית האיגוד. את הזמן הקרוב אשקיע בלמידת התפקיד ותחומי האחריות. אני מצטרפת לצוות מקצועי וראוי שעושה לילות כימים למען שמירה על עתיד מפרץ חיפה. לפנינו אתגרים רבים וביחד נצליח להתגבר עליהם. אני מודה לקודמי ד"ר דרסלר על תרומתו לאזור ובטוחה בהמשך תרומתו לסביבה גם בעתיד".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות