בכירי עיריית נשר וראשי הקהילה הגיעו לטקס החלפת נשיא במועדון רוטרי נשר, שהתלווה לתרומה למרכז אומנויות הבמה בעיר

נשיאת מועדון רוטרי נשר בשנה החולפת, הגב' לילי לייבוביץ, סיימה את תפקידה בטקס שנערך בנוכחות בכירי העירייה והמועדון העבירה את השרביט לנשיא החדש ד"ר יחזקאל שוטלנד. רועי לוי: "אנחנו רואים חשיבות עליונה בקידום הקהילה בעיר נשר ושמחים על עזרתם של חברי המועדון"

 

בשבוע שעבר, התקיים בהיכל התרבות בעיר טקס החלפת נשיא מועדון רוטרי נשר. באירוע נכחו בכירי עיריית נשר וכן בכירי מועדון רוטרי הארצי, סגן ראש העיר, מר גיאורגי גרשקוביץ וכן נגיד מועדון רוטרי הארצי, עו"ד חיים קנט. הנשיאה היוצאת הגברת לילי לייבוביץ, חתמה את כהונתה אחרי שנה ענפה בפעילות בארץ ובעולם, ובחרה להודות לראש העיר, רועי לוי, על תמיכת העירייה מועדון ובפועלו.

ראש עיריית נשר, רועי לוי אמר: ״עיריית נשר פועלת בשיתוף פעולה מלא עם מועדון רוטרי בעיר. אנחנו רואים חשיבות עליונה בקידום הקהילה בעיר נשר ושמחים על עזרתם של חברי המועדון בפעילות הקהילתית הענפה שמתקיימת בעיר. ברצוני לברך את הנשיאה היוצאת הגברת לילי לייבוביץ ולהודות לה על פעילותה בשנה החולפת אני מאחל בהצלחה לנשיא הנכנס ד"ר שוטלנד ומקוה שיחד נביא את שיתוף הפעולה וההשקעה בקהילה לגבהים חדשים."

כהונתו של ד"ר שוטלנד נפתחה בתרומה של ציוד מוזיקה למרכז אומניות הבמה בעיר. במהלך הטקס נגיד הארגון עו"ד קנט העניק את סיכת הנשיא למר שטולנד ואת סיכת מזכירת המועדון לגברת רחלי אורבך. הנגיד בירך את המועדון על פעילותו הענפה ועל היותו מהמועדונים המובילים בארץ.

הנשיא הנכנס, ד״ר יחזקאל שוטלנד, פתח את נאומו בהומור ואמר ״המועדון שלנו מדליק ולא עתיק, אנו חושבים שהוא מועדון בוטיק המועדון שלנו קטן ואני כאורולוג יודע להגיד שהגודל לא קובע".

 

צילומים: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות