בעקבות פניית השרה להגנת הסביבה לבנט להכריז על המשבר האקלימי כסכנה קיומית, מבקשת יו"ר איגוד ערים מפרץ חיפה מהממשלה: "טפלו במפרץ חיפה תחילה!"

עו"ד שרית גולן שטיינברג, יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה אזור מפרץ חיפה בעקבות פנייתה של השרה להגנת הסביבה להכריז על משבר האקלים "כמצב חירום ואיום אסטרטגי על מדינת ישראל": "קוראים לממשלת ישראל ולעומד בראשה - מפרץ חיפה תחילה!"

 

השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג פנתה לראש הממשלה נפתלי בנט בקריאה דחופה לקדם את ההכרזה על משבר האקלים כ"מצב חירום וכאיום אסטרטגי על מדינת ישראל". השרה זנדברג הזכירה במכתבה את גלי החום הקיצוניים בקנדה וארה"ב וכן את השיטפונות במערב אירופה. "קיים קונצנזוס רחב בקרב מדענים ומומחי אקלים לפיו אירועים אלו הם רק פתיח למה שצפוי לנו בהמשך", כתבה. לדבריה, "עלינו להיערך בדחיפות להשפעות שינויי האקלים על מנת להגן קודם כל על חיי אדם".

עו"ד שרית גולן שטיינברג, יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה אזור מפרץ חיפה בעקבות פנייתה של השרה להגנת הסביבה להכריז על משבר האקלים "כמצב חירום ואיום אסטרטגי על מדינת ישראל", אמרה: "מפרץ חיפה תחילה! משבר האקלים הוא אכן איום קיומי על מדינת ישראל והמדינה חייבת לשים משאבים בנושא. אינספור מחקרים אקדמיים, תחקירים עיתונאיים ופשוט תושבים שחיים את הזיהום מוכיחים לנו באופן חד משמעי שהאיום על אזור מפרץ חיפה הוא מיידי ויש לפעול כעת.

"אנו מצטרפים לקריאת השרה להגדרת משבר האקלים כאיום קיומי על מדינת ישראל, וקוראים לממשלת ישראל ולעומד בראשה – מפרץ חיפה תחילה!".

 

צילום: פרטי שרית גולן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות