ניר שובר, חבר מועצת העיר חיפה: "אני מרגיש שכחבר מועצה אני מגשים את חלומי להיות שליח ציבור ולשרת את תושבי חיפה בהמון אהבה ובהתנדבות מלאה"

עוזר ראש העיר חיפה שהושבע השבוע לתפקיד חבר מועצת העיר, שמח לקבל את תיקי שפ"ע וקידום עסקים ומבטיח לטפל בהם היטב וגם בחזירים

ניר שובר עבר השבוע מתפקיד עוזר ראש העיר אותו מילא נאמנה בשנתיים וחצי האחרונות לתפקיד היוקרתי של חבר מועצת העיר חיפה. לטקס חנוכת המשרד החדש שלו בחדר סיעת חיים בחיפה בעירייה, הגיעו משפחתו, חברים וקולגות מהמועצה כשמיכי אלפר סגן ראש העיר הוא זה שקיבע את המזוזה. בקיצור, היה שמח.   

שובר, מזל טוב, איך זה מרגיש, לעלות מעוזר ראש העיר לחבר מועצה?

אני מרגיש שכחבר מועצה אני מגשים את חלומי להיות שליח ציבור! ולשרת את תושבי חיפה בהמון אהבה ובהתנדבות מלאה ללא שכר, אבל עם סמכויות רבות.

לאיזה תפקידים אתה מכוון? ומה התכניות?

ביקשתי מראש העיר לקבל את תיק שפ״ע ותיק קידום עסקים וגם קיבלתי. אלה שני נושאים שנמצאים בנשמתי- שיפור פני העיר וקידום העסקים הקטנים שהם ורק הם מנוע הצמיחה של העיר. אלה הנושאים העיקריים שבהם אתעסק בקדנציה הזו.

וניגש לנושא החם, החזירים, איך לדעתך ניתן לפתור את הבעיה?

אין פתרון אחד לחזירים, מקומם לא ברחובות שלנו, מקומם מחוץ לעיר, בוואדיות. יש שלל פתרונות שאת רובם מיישמים בימים אלו בעלות של מיליונים. חזירים שאיבדו פחד מבני אדם מועברים לאזורים אחרים כי הדילול הוכח כלא יעיל.

עם המשפחה בהשבעה. שובר. צילום פרטי
עם אלפר בחנוכת המשרד. שובר. צילום פרטיעם אלפר בחנוכת המשרד. שובר. צילום פרטי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות