93 תלמידים מצטיינים בקריית אתא קיבלו תעודת הצטיינות כהוקרה על הישגים חינוכיים וחברתיים בולטים בטקס פרס החינוך העירוני

93 תעודות הצטיינות חולקו לתלמידים בקריית אתא מבתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים והתיכונים על הישגים חינוכיים וחברתיים. ראש העיר יעקב פרץ: "זוכי פרס החינוך הפגינו לא רק מצוינות לימודית אלא הוכיחו כי גם בתנאים לא פשוטים ובסביבת עבודה שאינה אידיאלית, אפשר להוכיח בגרות ואחריות ולהתמודד מול קשיים ואתגרים בדרך להצלחה"

השבוע (יום ב') נערך באודיטוריום העירוני טקס פרס החינוך לשנת תשפ"א של עיריית קרית אתא במסגרתו הוענקו תעודות הצטיינות לתלמידי העיר מבתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים והתיכונים.

בטקס שנערך במעמד ראש העיר יעקב פרץ, חברי מועצת העיר, מנהלי בתי הספר, מורים, נציגי הנהגת ההורים, התלמידים המצטיינים ובני משפחותיהם, חולקו תעודות הצטיינות ושי אישי ל- 93 תלמידים.

מדי שנה בוחר כל בית ספר את התלמידים המצטיינים ע"פ קריטריונים הכוללים הצטיינות לימודית וחברתית ומימוש הישגים חינוכיים בולטים.

טקס פרס החינוך, מתקיים זו השנה ה-15 ברציפות, כחלק מהתפיסה העירונית, לפיה תחום החינוך, אשר זכה להכרה רבה בזכות שורה של ההישגים פדגוגיים, נמצא בראש סדר העדיפויות וזוכה למרבית המשאבים העירוניים.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא: "בשנה וחצי האחרונות התמודד העולם כולו עם מגפת הקורונה, מגפה שחייבה אותנו לשנות את אורחות חיינו. תחומי החינוך והלמידה נדרשו לבצע התאמות בכדי לפעול תוך שמירה על בריאות צוותי ההוראה והתלמידים ותוך צמצום מינימלי בהיקף ובתכני הלימוד. זוכי פרס החינוך הפגינו לא רק מצוינות לימודית אלא הוכיחו כי גם בתנאים לא פשוטים ובסביבת עבודה שאינה אידיאלית, אפשר להוכיח בגרות ואחריות ולהתמודד מול קשיים ואתגרים בדרך להצלחה."

 

צילום: עיריית ק. אתא

????????????????????????????????????
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות