מועצת עיריית חיפה החליטה לא להעלות ארנונה לשנת 2022. עכשיו מחכים ששרת הפנים תאשר

מועצת עיריית חיפה אימצה את המלצת ראש העיר, שלא להעלות את הארנונה לשנת 2022. קליש רותם: "צו המסים מבטא את המשך המדיניות עליה הכרזנו בתחילת הקדנציה לייעול עבודת העירייה, תוך שימוש בארנונה כמנוף לפיתוח עסקי ודאגה לרווחת התושבים ועידוד המסחר והכלכלה בעיר"

מועצת עיריית חיפה אישרה אמש את המלצת ראש העיר, עינת קליש רותם, להמשיך במגמת הורדת שיעור עדכון הארנונה האוטומטי המתחייב על פי חוק במסגרת המדיניות שנועדה להקל על הנטל המוטל על התושבים והעסקים הקטנים.

לצורך כך, החליטה המועצה כי תעריפי הארנונה לשנת 2022 לא יעלו ויהיו זהים לתעריפי 2021. ההחלטה, שמשמעותה הכספית נעמדת בכ – 26 מיליון שקל וכפופה לאישור שרי הפנים והאוצר.

בנוסף, ממשיכה העירייה בסיוע למגזר העסקי ואושרה הרחבת הקלת הארנונה שאושרה בשנת 2021 לעסקים בקומת הקרקע בצירים מרכזיים שייהנו מתעריפי ארנונה מופחתים.

תיקון משמעותי נוסף שאושר מהווה בשורה של ממש למוסדות חינוך והכשרה לתחומי האמנות השונים. אלו ייהנו מתעריפי ארנונה נמוכים באופן משמעותי במסגרת המדיניות שנועדה לקדם את פיתוח האמנות בעיר חיפה.

בתוך כך, החליטה המועצה להתנות את ההפחתה באישור העלאת הארנונה למפעלים לזיקוק מוצרי דלק במתחם בז"ן ומחוצה לו, תחנות דלק ומתקני תקשורת סלולרית וקרקעות לעסקים ברחבי העיר.

במהלך הישיבה הציגה ראש העיר את תכנית הרפורמה בארנונה למגורים האמורה להיות מיושמת החל משנת 2023 ולהביא לשינוי משמעותי במפת הארנונה לשכונות המגורים בחיפה.

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות