החלו העבודות להוספת בניין ושש כיתות נוספות בביה"ס "פסגות" בקריית ביאליק

החלו העבודות להקמת בניין נוסף בבית הספר "פסגות" בקריית ביאליק. במסגרת הרחבת בית הספר יוקמו 6 כיתות לימוד.העבודות עתידיות להימשך 12 חודשים

לאור הגירה חיובית וגידול במספר ילדים בשכונת צור שלום בקריית ביאליק התעורר צורך להגדלת מספר כיתות בבית הספר "פסגות" בצור שלום.

לפני כשבועיים החלו העבודות להקמת בניין נוסף אשר יכלול 6 כיתות לימוד חדשות. מדובר במבנה המשתרע על שטח של 866 מ"ר אשר יוקם בצמוד למבנה ההנהלה.

העבודות עתידיות להימשך 12 חודשים, כאשר הכיתות החדשות יאכלסו את התלמידים בספטמבר 2022. המבנה החדש תוכנן על פי פרוגרמה של משרד החינוך ויכלול את כל החידושים שמצריכות סביבות למידה מודרניות. עלות הפרויקט נאמדת בכ-4 מיליון שקל.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "לצד הקמת בתי ספר חדשים בעירנו , אנו דואגים לשדרג גם את בתי הספר הוותיקים. לפני מספר שנים בבית הספר פסגות הוקם בניין לכיתות א' וכעת אנו התחלנו בהקמת מבנה נוסף לרווחת התלמידים".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות