תושבי רבים בקריית אתא לוקחים חלק בשלל האירועים והמפגשים שנערכים בספרייה העירונית לרגל חודש הקריאה

חודש הקריאה בקריית אתא: מאות תושבים השתתפו בהפנינג של יצירה ישראלית שכלל מפגשי סופרים, הרצאות, מופעים ותערוכה

הספרייה העירונית בקריית אתא מציינת השנה את שבוע הספר בחודש של פעילות לכל המשפחה הכוללת הרצאות, מופעים, מפגשי סופרים, הצגות, פעילויות לילדים ותערוכת ספרים מיוחדת.

במסגרת הפעילות יתקיימו מופעים והרצאות עם אנשי תקשורת, שחקנים וסופרים ביניהם: חנה אזולאי הספרי, חגית רון רבינוביץ', ענת לב אדלר, איריס אליה כהן, איתמר כהן וד"ר גילי חסקין וכן מופעים של: ורדינה כהן, עידן טולדנו, מרים טוקאן, רז שמואלי, יעקב בודו וכוכבי הופה היי במחווה ליגאל בשן. בנוסף יתקיימו הצגות ילדים, שעות יצירה ושעות סיפור.

במהלך חודש הקריאה ניתן יהיה להתרשם מתערוכה מיוחדת שהוקמה בספרייה: "ספרים שנשארים" –אוצרות מאוסף הספרייה משנות ה- 60-70.

סילבי אלמוג, מנהלת הספרייה העירונית בקרית אתא: "אירועי חודש הקריאה בספרייה העירונית בקרית אתא מאופיינים במגוון רב של פעילויות תרבות, אשר מתאימים לכל רובדי האוכלוסייה, לכל גיל ולכל טעם. הצלחתם של אירועים אלו מידי שנה שבוע מעידה כי תושבי העיר מעריכים יצירה ישראלית אמיתית."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות