מערכת החינוך של קריית ביאליק בחרה את 144 מצטייניה בחטיבה העליונה

השנה בשל משבר הקורונה הוחלט באגף החינוך בקריית ביאליק לקיים את טקס התלמידים המצטיינים בחטיבה העליונה בלבד. 144 תעודות הצטיינות חולקו לתלמידי "אורט" קריית ביאליק

מדי שנה מתקיים טקס הענקת תעודות הצטיינות לתלמידי מערכת החינוך בקריית ביאליק. השנה בשל משבר הקורונה  הוחלט באגף החינוך לקיים את טקס המצטיינים בחטיבה העליונה בלבד.

144 תעודות הצטיינות חולקו לתלמידי "אורט" קריית ביאליק. בבית הספר נמשכו הלימודים, המבחנים והגשת עבודות הסיום גם בתקופת הקורונה, הן בלמידה מרחוק והן בלמידה פרונטלית.

את התעודות העניק ראש העיר, אלי דוקורסקי, אשר בירך את התלמידים המצטיינים וציין : "ברכתי לתלמידות והתלמידים שבלטו במיוחד בהישגיהם. תודתי לצוותי ההוראה על עידוד למידה והמצוינות. אני גאה בחוסנה, חוזקה ואיכותה של מערכת החינוך בקריית ביאליק המחנכת למצוינות. לא בכדי בהשקעות פר תלמיד קריית ביאליק נמצאת במקום הראשון בארץ בין העיריות".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות