גם השנה קייטנות הקיץ יסובסדו על ידי עיריית קריית אתא. ההרשמה בעיצומה

קייטנות הקיץ בקרית אתא: רשת המתנסים מציעה מסלולי קייטנות שונים לבחירת ההורים בהתאם למתווה משרד החינוך. השנה סובסד מחיר הקייטנה במסלול הארוך על ידי העירייה בעלות של 320 שקל

 

רשת המתנסים העירונית בקריית אתא מפעילה בעיר את מסגרות הפעילות של קייטנות הקיץ לילדי הגנים ובתי הספר, בהתאם למתווה משרד החינוך במטרה לתת מענה רחב ככל הניתן להורים ולילדים ובהתאם למתווה משרד החינוך.

במסגרת הפעילות תופעל קייטנת "בית הספר של החופש הגדול" בין התאריכים 1.7-21.7 בעלות של 300 שקל בלבד. קייטנה במחזור הארוך בין התאריכים 1.7-21.8 ועד השעה 17:00 תסובסד ב-320 שקל ותעלה 2345 שקל.

הנחות ניתנות בהתאם לוועדת ההנחות בהתאם  לקריטריונים ועל פי מצב סוציואקונומי.

עד עתה נרשמו כ-2500 ילדים למסגרות הקייטנה כאשר המסגרות יפתחו בהתאם למספר הנרשמים בכל מסגרת.

הקייטנות יכללו התנסויות חווייתיות, למידה מגוונת באמצעות חוגי העשרה, ספורט, חינוך סביבתי ומעורבות חברתית, מועדון קריאה וסדנאות. בכל הקייטנות מועסק כ"א מקצועי ומיומן המאושר על ידי משרד החינוך.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות