השב"כ איתר ועצר שני צעירים תושבי עכו שהציתו בתי עסק בעיר העתיקה בעכו וגם ידו אבנים על רכבים והשחיתו

שני תושבי עכו בני 24 ו-19 נעצרו על ידי השב"כ, לאחר שהיו מעורבים בארועי התפרעויות והפרות סדר בעיר עכו במהלכן הושלכו אבנים לעבר כוחות המשטרה ובוצע וונדליזם בבתי עסק שונים בעיר העתיקה. אחד החשודים היה מעורב בארועי הצתות בבתי עסק בעיר העתיקה

עם הסרת צו איסור הפרסום: בתום פעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל הוגש לפני מספר ימים כתב אישום נגד 2 תושבי עכו בחשד למעורבות בארועי הצתות וונדליזם בעיר במהלך ארועי ההתפרעויות.

החשודים חליל חאסכיה, תושב עכו בן 24 וזכרייה מאדי, תושב עכו בן 19, נעצרו במהלך חודש מאי, במסגרת חקירה משותפת לשירות הביטחון הכללי והיחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר, על רקע חשד כי השניים היו מעורבים בארועי התפרעויות והפרות סדר בעיר עכו במהלכן הושלכו אבנים לעבר כוחות המשטרה ובוצע וונדליזם בבתי עסק שונים בעיר העתיקה, כאשר על פי החשד, אחד החשודים היה מעורב בנוסף במספר ארועי הצתות בבתי עסק בעיר העתיקה.

בחקירתם של השניים בשירות הביטחון הכללי עלה כי ביצעו את המעשים ממניע לאומני.

בתום החקירה ובהתאם לממצאיה הוגש לפני מספר ימים לבית המשפט המחוזי בחיפה, כתב אישום חמור נגד 2 החשודים, במסגרתו יוחסו להם ביצוע עבירות ביטחון חמורות וביניהן, עבירות של הצתה בנסיבות מחמירות, היזק בזדון ממניע גזעני, הסגת גבול ממניע גזעני והשתתפות בהתפרעות.
כמו כן במסגרת כתב האישום הוגשה בקשה למעצרם של השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות