מבנה בית ספר "הבונים" בקריית ביאליק יחוזק כנגד רעידת אדמה  

5.6 מיליון שקל יושקעו בחיזוק מבנה בית הספר "הבונים" נגד רעידת אדמה. "הבונים" הוא מבתי הספר הוותיקים בקריית ביאליק

אחד מבתי הספר הוותיקים בקריית ביאליק יעבור בחודשים הקרובים חיזוק נגד רעידת אדמה. ניהול וביצוע הפרויקט ייעשה על ידי אגף ההנדסה ברשות.

עלות הפרויקט נאמדת בכ- 5.6 מיליון שקלים,  כאשר רוב המימון יגיע ממשרד החינוך. בחודש אפריל פורסם מכרז לשדרוג מבנה בית הספר ולאחרונה נבחר הזוכה. חברת אמח"ז תבצע את הפרויקט אשר יתפרש על התקופה של כ- 7 חודשים בכדי לא להפריע לתהליך הלמידה. עבודות החיזוק יתחילו בחודש יולי מייד בסיום שנת הלימודים ויימשכו בצורה אינטנסיבית בחודשי הקיץ עד תחילת שנת הלימודים הבאה. גם בתקופת החגים וחופשות התלמידים יימשכו העבודות במשמרות כפולות . לוחות הזמנים לחיזוק המבנה נבנו במיוחד כדי להמשיך את הרצף הלימודי.

.במסגרת הפרויקט  בנוסף לחיזוק המבנה יותקן פיר מעלית על מנת להנגיש את הבניין לבעלי צרכים מיוחדים, יוחלף הריצוף, ייבנו תאי שירותים ותותקן תקרה אקוסטית .

ראש העיר אלי דוקורסקי: "אנו מבצעים באופן שיטתי שיפוץ ושדרוג של מבני חינוך בקריית ביאליק וחיזוקם נגד רעידת אדמה. לאחר שהשלמנו פרויקט נרחב באורט קריית ביאליק לחיזוק שני מבנים, בחודשים הקרובים נתחיל את הפרויקט בבית הספר הבונים".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות