אנשי השירות הווטרינרי בחיפה חילצו כלב במצוקה שנפל לבור בעומק 3 מ' בתחנה המרכזית הישנה בחיפה

עירנות של תושב חיפה שהזעיק את אנשי השירות הוטרינרי, הצילה כלב שנפל לבור בעומק 3 מ' בתחנה המרכזית הישנה בבת- גלים בחיפה

 

בעקבות דיווח תושב למוקד 106 של עיריית חיפה על כלב, שנצפה על ידו בתוך בור עמוק באיזור התחנה המרכזית הישנה בבת-גלים, יצאו למקום רופא השרות הווטרינרי ופקח השרות.

כאשר הגיעו לאיזור, איתרו השניים כלב מסוג "אקיטה" (גזע כלבים שמקורו ביפן) בתוך בור בעומק של כ-3 מטרים. לאחר שהזעיקו פקח נוסף עם מוט לכידה ארוך, הצליחו השלושה בפעילות מורכבת לרדת לבור ולהניח את מוט הלכידה על צוואר הכלב.

הכלב חולץ בביטחה, קיבל מיד מים לשתייה והועבר להמשך בדיקה והתאוששות בכלבייה העירונית חיפה.
לאחר שזיהו את פרטיו של הכלב באמצעות השבב האלקטרוני, יצרו אנשי הכלבייה העירונית קשר עם בעליו. לאחר פחות משעה הגיע בעליו של הכלב לפגוש את כלבו האבוד, כשהוא בוכה מאושר.

מנהל אגף השירות הווטרינרי בעיריית חיפה, ד"ר יאיר וייס, קורא לבעלי הכלבים להשגיח על כלביהם ולהוליכם קשורים ברצועה, על-מנת למנוע בריחת הכלבים וסיכון חייהם כבמקרה זה, מקרי דריסה ופגיעות אחרות. כמו כן מדגיש ד"ר וייס את חשיבת הסימון בשבב אלקטרוני ומתן חיסוני כלבת כחוק, לאיתור בעלי הכלבים בעת הצורך ולמניעת התפשטות מחלת הכלבת המתפרצת כיום בצפון הארץ.

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות