מבצע ניקיון מוגבר בקריית אתא לצד תגבור האכיפה כנגד מי שלא שומר על ניקיון המרחב

עיריית קריית אתא חילקה את העיר ל-22 אזורים לשם קיום מבצע ניקיון נרחב בכל העיר, הכולל שטיפת מדרכות, ניקיון, גיזום, פינוי אשפה וגזם, טיפול במפגעים וניקיון הפארקים, מגרשי המשחקים והגינות הציבוריות

 

בימים אלה מבצעת עיריית קריית אתא מבצע ניקיון נרחב בכל העיר. במסגרת המבצע חולקה העיר ל- 22 איזורים בהם יתבצע ניקיון ממוקד ויסודי בהתאם לתוכנית עבודה מסודרת הכוללת שטיפת מדרכות, ניקיון, גיזום, פינוי אשפה וגזם, טיפול במפגעים וניקיון הפארקים, מגרשי המשחקים והגינות הציבוריות.

במקביל יערך פיקוח מוגבר על ידי פקחי העירייה במטרה לאכוף את החוק העירוני בנושא גזם, פסולת ובעלי חיים. המבצע הינו חלק מתכנית העבודה לשיפור חזות העיר, להעלאת מודעות הציבור לנושא ולשמירה על איכות החיים בעיר.

העירייה מבקשת את עזרת הציבור, בשמירה על ניקיון העיר. תושבי העיר מתבקשים לא להשאיר אשפה חשופה ליד הפחים בכדי למנוע את פיזורה בסביבת הפח על ידי בעלי חיים או כל סיבה אחרת  ולהימנע מהוצאת גרוטאות וגזם שלא בימי הפינוי הקבועים.

תושבים הנתקלים במפגע במרחב הציבורי- מוזמנים לפנות 24 שעות ביממה למוקד העירוני בטלפון 109 או 04-8478058 או בהודעה בוואצאפ 0523744109 או במייל דרך האתר  העירוני.

 

צילום: עיריים קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות