החברה הכלכלית לחיפה, שותפות חיפה- בוסטון וקרן שמש מקבוצת עוגן ישתפו פעולה לחיזוק העסקים החיפאיים

החברה הכלכלית לחיפה, שותפות חיפה-בוסטון וקרן שמש מקבוצת עוגן ישתפו פעולה, למען העסקים הקטנים בחיפה, אחרי תקופה לא פשוטה שעברה על המגזר העסקי. שיתוף הפעולה בין הצדדים יכלול חיזוק העסקים החיפאיים, תוך איתור עסקים רלוונטים, ויצירת חיבורים להשתתפות בתוכנית הסיוע לעסקים קטנים של השותפות

תכנית הסיוע לעסקים קטנים של קרן שמש מקבוצת עוגן, בשיתוף פעולה עם שותפות חיפה-בוסטון הינה תכנית המיועדת לסייע לעסקים קטנים וצעירים בעיר חיפה, שנפגעו ממשבר הקורונה. במסגרת זו, מקבלים העסקים ליווי צמוד של מנטור מתנדב בעל ניסיון ניהולי רב, מתקיימים מפגשים קבוצתיים במסגרתם נלמדים תכנים מקצועיים מגוונים וניתן ייעוץ נקודתי של מומחים בתחומים שונים, ועוד. דמי ההשתתפות בתכנית בעלות סמלית של 500 ₪. עסקים שיגיעו דרך החברה הכלכלית לחיפה יזכו לשעת ייעוץ חינם, הכוללת שלושה מנטורים, מנהלים בכירים בתחומם, אשר יוכלו לסייע ולתמוך בעסק. את התכנית יזמה המנהיגות הצעירה בשותפות חיפה בוסטון, במטרה לחזק את הצעירים החיים ומתפרנסים בעיר חיפה. הוכנית מיועדת במיוחד לעסקים שנפגעו בתקופת הקורונה, ומעוניינים בליווי מקצועי על מנת להצעיד את העסק קדימה ולצלוח את התקופה המאתגרת שניצבה בפניהם.

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "עם רוח הפעילות שמובילה ראש העיר שלנו, דר' עינת קליש רותם, פעלנו, לאורך כל תקופת הקורונה להצעיד את העסקים בעיר ולעזור בהתנעת הכלכלה בחיפה. שיתוף הפעולה עם שותפות חיפה-בוסטון וקרן שמש מקבוצת עוגן מצטרף לפעילות למען העסקים בעיר שאנו עושים במסגרת תכנית "חיפה קש בק", מנגנון החזר כספי על רכישות מעסקים חיפאים, לעידוד תושבים לרכישה בעסקים קטנים בעיר. החברה הכלכלית לחיפה, תמשיך לעמוד לרשות העסקים בעיר ולהציע להם פתרונות מגוונים לצלוח את התקופה המאתגרת אחרי הקורונה", הוסיף שחף.

מוניקה לב כהן, מנכ"לית קרן-שמש מקבוצת עוגן: "שיתוף הפעולה שלנו עם החברה הכלכלית לחיפה ועם שותפות חיפה-בוסטון חשוב במיוחד בעיתוי הנוכחי, שבו עסקים קטנים רבים קמים מחדש מהמשבר וזקוקים לכלים ניהוליים ולליווי שיסייע להם לצמוח, להתגמש ולהתאים את עצמם מחדש למציאות החדשה, המנטורים של קרן-שמש מתגייסים בהתנדבות לסייע לבעלי עסקים קטנים מתוך ערבות הדדית והבנה שזהו המנוע המרכזי של המשק הישראלי. במהלך משבר הקורונה סייענו לכ-3,000 עסקים קטנים בכל הארץ, ואנחנו ערוכים בכל מקום בארץ לסייע לכל עסק קטן שזקוק לתמיכה ניהולית".

מנכ"לית שותפות חיפה-בוסטון, הילה פרלמן-פניאל: "שותפות חיפה-בוסטון גאה בהשקת תוכנית כל כך חשובה לעיר חיפה יחד ובשותפות עם החברה הכלכלית לחיפה וקרן שמש מקבוצת עוגן. תכנית זו רלוונטית במיוחד לאחר שנה כלכלית מאתגרת ואין ספק שהיא תסייע בקידום העסקים הקטנים ובחיזוק האקוסיסטם של הצעירים בחיפה. שותפות חיפה-בוסטון תמשיך לסייע ולעבוד בשותפות עם עיריית חיפה והארגונים בעיר למען רווחת התושבים ולטובת שגשוג העיר חיפה, כפי שעשתה לאורך שנים רבות ובמיוחד במצבי משבר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות