ראש עיריית קריית ביאליק החליט כי העירייה תסבסד גם את מחזור ב' של קייטנות הקיץ הציבוריות

ראש עיריית קריית ביאליק הודיע כי העירייה תסבסד גם את מחזור ב' של קייטנות הקיץ של ילדי הגנים ובתי הספר היסודי, שיופעלו על ידי רשת המתנ"סים. ההורים ישלמו 600 שקל על קייטנה

בהנחיית ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, העירייה תסבסד גם את מחזור ב' של קייטנות הקיץ הציבוריות עבור ילדי הגנים ובתי ספר יסודיים שיופעלו על ידי רשת המתנ"סים.
גובה הסבסוד יעמוד על 300 שקל לילד.
משרד החינוך קבע כי תלמידי הגנים עד כיתות י"א ילמדו בין התאריכים 1.7-21.7. העלות שנקבעה היא 300 שקל בהתאם למצב הסוציואקונימי של העיר בהתאם לנתוני הללשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
רשת המתנ"סים העירונית תפעיל את מחזור ב' של קייטנות הקיץ בין 22.7 – 11.8 עבור ילדי הגנים ותלמידי בתי ספר יסודיים. כאמור, מתוך התחשבות בתושבי העיר לאחר שנת הקורונה על השפעותיה הכלכליות והחברתיות, החליט ראש העיר אלי דוקורסקי לסבסד את הקייטנות הציבוריות במחזור זה ב 300 שקל לכל ילד, כך שהשתתפות ההורים תעמוד על 600 שקל בלבד.
דוקורסקי: "אחרי פתיחת המשק, כאשר הורי התלמידים רק חוזרים לעבודתם הסדירה, חשוב לאפשר פעילות מגוונת ותומכת לילדים, שאף ילד לא ישאר ללא מסגרת בחודשי הקיץ".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות