אחרי עשור של ציפייה: משטרת ישראל ביטלה את חגיגות האליפות של מכבי חיפה

מלחמת הגרסאות: עיריית חיפה "הדרישות השתנו השכם והערב ולמרות שחזרנו עם פתרונות, הדרישות השתנו שוב ושוב. לצערנו, במשטרת ישראל בחרו בסופו של דבר לבטל את האירוע", משטרת ישראל "המארגנים לא עמדו בדרישות הבטיחות, האבטחה והרישוי אשר הוצבו להם בהתאם לחוק."

אז ככה, אחרי שעות של מריטת שיערות, החליטה משטרת חיפה לבטל את אירועי חגיגות האליפות של מכבי חיפה. כאן מתחילה מלחמת גרסאות בין הצדדים. עיריית חיפה טוענת כי עשתה הכל על מנת לעמוד בדרישות ואילו המשטרה גורסת כי לא עמדו בדרישות הבטיחות והאבטחה. מי צודק? מה זה משנה, מאות אלפי אוהדים ירוקים לא יחגגו את האליפות אחרי יותר מעשר שנים של ציפייה, שיים און יו.

גרסת עיריית חיפה: "משטרת חיפה החליטה אחר הצהריים לבטל את חגיגות האליפות שתוכננו להערב. מיד עם הזכייה, פעלנו כל הגורמים, כולל קבוצת מכבי חיפה, להפיק את החגיגות. כמובן שאי אפשר היה להתחיל לארגן את האירוע רגע אחד קודם. אתמול בבוקר קיבלה העירייה מהמשטרה דרישות ותנאים חסרי תקדים. למרות הכל, מארגני האירוע עמדו בכל הדרישות, לרבות אבטחה מוגברת ודרישות מהנדסים. הדרישות השתנו השכם והערב ולמרות שחזרנו עם פתרונות, הדרישות השתנו שוב ושוב. לצערנו, במשטרת ישראל בחרו בסופו של דבר לבטל את האירוע שתוכנן, ולאכזב עשרות אלפי אוהדים ירוקים. עיריית חיפה לא חסכה במשאבים ובמאמצים על מנת לקיים את האירוע שתוכנן עם מכבי חיפה. אנו נבחן את האפשרות לקיים את החגיגות במועד אחר."

גרסת המשטרה: "משטרת ישראל הוציאה צו סגירה לאירוע חגיגות האליפות בחיפה. תחנת חיפה קיימה שימוע בליווי מקצועי של הייעוץ המשפטי המחוזי ותובע רישוי מחוז חוף, והוציאה צו סגירה מכח סעיף 78 (א) לפקודת המשטרה לאירוע חגיגות אליפות לקבוצת מכבי חיפה הערב, מאחר ומבקשי הבקשה מטעם המארגנים לא עמדו בדרישות הבטיחות, האבטחה והרישוי אשר הוצבו להם בהתאם לחוק. בהחלטת השימוע שנערך לנציגי המארגנים ציין סגן מפקד תחנת חיפה, סנ"צ עמית פולק כי אי עמידה בתנאים והדרישות לקיום האירוע והסכנה הממשית לשלום הציבור הביאו להחלטה על צו הסגירה כאמור."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות