״לאחר מבצע שומר חומות אני מקuוה שזה ברור כבר לכולם – הצורך בהתחדשות עירונית הוא ביטחוני ולא נדל״ני"

ראש עיריית נשר בוועידת ארגון הקבלנים מחוז חיפה, על הצורך בבנייה דווקא עכשיו בנשר, ולא מהסיבות הידועות

ראש עיריית נשר, רועי לוי, נשא דברים בכנס של ארגון הקבלנים מחוז חיפה, שהתקיים בעיר ואמר ״אנו ימים ספורים אחר סיום מבצע שומר חומות, אשר גבה את חייהם של 14 ישראלים. אלפי רקטות נורו לשטח ישראל ופגעו בעיקר במי שלא היה לו מיגון ראוי. המערכה הבאה בצפון תהיה קשה עשרות מונים, עם אלפי טילים ביום למרחב שלנו. כעת אני פונה אליכם ולמשרדי הממשלה- עד אשר תגיע תגיע חלופה ראויה – קדמו את ההתחדשות העירונית בנשר".
חיים פייגלין, סגן נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ ויו"ר ארגון הקבלנים במחוז חיפה פתח ואמר "אנחנו מקיימים פעילות ענפה בעניין ולא נוותר עד שיימצא פתרון אמיתי שיאפשר להמשיך ולבצע התחדשות עירונית בתמ"א 38 או בכל דרך אחרת".
ראול סרוגו נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ אמר: אני מבקש לברך את ראש העיר ולמסור בשם הקבלנים את הערכתנו לתפיסה המוצגת על ידו להארכת תוכנית תמ"א 38. זה אך הגיוני כי ראש עיר ישאף להגן תושביו ולעשות הכל כדי שזה יקרה, ואנו מקווים כי ראשי ערים נוספים בישראל יצטרפו למהלך ויקראו לממשלה גם הם. ביגוד למה שנטען נגדנו לאחרונה, איננו מתנגדים לבסיס החלופה שהוצע על ידי המדינה. נהפוך הוא – אנחנו בעדה, אבל כרגע החלופה אינה מאושרת וייקח זמן רב עד שתאושר ובינתיים לא ייתכן להפסיק את מיגון הבתים, כפי שאף הוכח לאחרונה לצערנו"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות