ירוקים בלב. ליאור פליק בטור לקראת המשחק בראשון: "משחק אחד- עונה שלמה"

ליאור פליק, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה: "ברק בכר המנוסה שאימן את באר שבע איתה לקח 3 אליפויות מכיר היטב את הקבוצה האורחת וחייב להכין את שחקניו לכל תרחיש ובמיוחד להרים אותם מוראלית"

ביום ראשון הקרוב מכבי חיפה תיפגש למשחק של עונה שלמה בו היא עשויה וצריכה להביא חזרה את הצלחת לכרמל לאחר עשור. בשנים האחרונות אוהדי הקבוצה שהיו רגילים לתארים רבים רואים איך לאורך העשור האחרון מאמנים רבים ושחקנים שבאו והלכו אך משהו בקבוצה לא התחבר, דור שלם שלא חווה את ההתרגשות שלנו בליגת אלופות בשלב הבתים ולא מכיר את הכוכבים הגדולים ששיחקו פה. מכבי חיפה של העונה היא קבוצה חדשה ומרעננת שיש בה הרבה אופי, לחימה ואהבה למשחק הכדורגל כמו בימים היפים. למרות האכזבה ביום רביעי האחרון בקריית שמונה כולנו מקווים שמכבי תוכיח שהעונה יש פה קבוצה אחרת. מכבי שיכלה לסגור סיפור כבר ברביעי ולשחק בראשון בשביל הפרוטוקול בלבד עדיין תלויה רק בעצמה ותסתפק בתיקו כדי להיות אלופה. הירוקים פוגשים במחזור האחרון  את הפועל באר שבע שנמצאת בתקופה טובה לאחרונה   ונלחמת גם היא על כרטיס לאירופה למשחק לא קל בכלל. ברק בכר המנוסה שאימן את באר שבע איתה לקח 3 אליפויות מכיר היטב את הקבוצה האורחת וחייב להכין את שחקניו לכל תרחיש ובמיוחד להרים אותם מוראלית לאחר התיקו ברביעי.

אין אוהד שכרגע לא חושש מהתרחיש של איבוד האליפות ממש בסוף כפי שהיה במשחק מול בני יהודה 1:1 שלירוי צעירי הדהים וכבש בדקה ה-50 והפועל תל אביב ניצחה וזכתה באליפות. הפעם בסמי כאשר 30,000 צופים דוחפים את מכבי הקבוצה חייבת להגיע במאני טיים ולספק את הסחורה.

התפאורה מוכנה וביום ראשון הכרמל ייצבע בירוק, יאללה מכבי.

ליאור פליק, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות