ירוקים בלב. עו"ד דן סביון, בטור לקראת המשחק בראשון: "הקהל החיפאי בטירוף שלא נראה כמותו בעולם הכדורגל"

סביון: "כאוהד מושבע של הקבוצה, אני רוצה להאמין שבסמי עופר מפוצץ ב 30 אלף אוהדים הקבוצה תצליח להתגבר על הלחץ העצום ותנצח את הקבוצה מבאר שבע"

עתידה של מכבי חיפה לאן? ביום ראשון נדע לאן פניה של מכבי חיפה. האם היא  תחזור לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי ותזכה באליפות או שתמשיך להיות רק ״כמעט״ אלופה. האליפות האחרונה של מכבי חיפה הייתה בשנת 2010. הקהל החיפאי בטירוף שלא נראה כמותו בעולם הכדורגל. ביום רביעי האחרון יכולה הייתה מכבי חיפה לזכות בתואר הנכסף, אולם, בעטה בדלי, ולא הצליחה "לגמור" עניין. כעת מכבי חיפה ניצבת בפני משחק גורלי, האם שחקני הקבוצה מהכרמל יצליחו לעמוד בלחץ? נראה כי בימים שנותרו עיקר העבודה צריכה להיות במישור המנטאלי. לפי המשחקים האחרונים מכבי חיפה קורסת תחת הלחץ ולא מצליחה לנצח. כאוהד מושבע של הקבוצה, אני רוצה להאמין שבסמי עופר מפוצץ ב- 30 אלף אוהדים הקבוצה תצליח להתגבר על הלחץ העצום ותנצח את הקבוצה מבאר שבע, יחד עם זאת, אני למוד ניסיון וראיתי את מכבי קורסת פעם אחר פעם ברגעי האמת ואני חושש מאוד, יש לי הרגשה שקללה מרחפת מעל המועדון. פעם אחר פעם אנחנו קורסים ברגעי האמת ולא מצליחים להגיע לישורת האחרונה ולזכות באליפות, כולי תקווה שהפעם הם יעשו את זה בענק.

כאוהד ידעתי ימים יפים עם הקבוצה, אליפויות, גביעים, ליגה אירופית ליגת אלופות וכו'. ילדיי לצערי עד עתה לא ראו את הקבוצה זוכה באליפות. מעל הכל אני רוצה שמר יעקב שחר הבעלים של הקבוצה יזכה באליפות אחרי שנים יתומות ולבטח לכבוד יום הולדתו ה- 80 שנחגגה בחודש שעבר.

אז לסיום, ביום ראשון כולנו נגיע לעודד את הקבוצה ולזכות באליפות מזה 10 שנים ונחזור לימים היפים שבהם הקבוצה זכתה בתארים רבים.

יאללה מכבי.

עו"ד דן סביון. 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות