התפוח נפל קרוב מאוד לעץ: "משפחת הרופאים" של המרכז הרפואי לגליל

פרופ' כמאל חסן: "אחרי שקיבלתי בעבר תעודות הצטיינות מהפקולטה, הפעם שלושת ילדיי הרופאים 'עקפו אותי בסיבוב' וקיבלו הם את ההוקרה שכל כך מגיעה להם..."

אירוע מיוחד ומרגש נערך היום (חמישי) במהלך טקס הענקת תעודות למורים מצטיינים המלמדים בפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי של אוניברסיטת בר-אילן בגליל, ואשר הינם רופאים במרכז הרפואי לגליל בנהריה. במהלך הטקס עלו לבמה, כל אחד בנפרד, לא פחות משלושה אחים רופאים, שקיבלו תעודות הצטיינות על הוראת סטודנטים לרפואה. במקרה שלהם, התפוח נפל קרוב מאוד לעץ: שלושת האחים – ד"ר דוניה, ד"ר שאדיה וד"ר פאדי חסן – הם ילדיו של מנהל המחלקה הנפרולוגית של המרכז הרפואי, פרופ' כמאל חסן, שבמשך שנים נבחר למורה מצטיין בעצמו. המשפחה מתגוררת בכפר הדרוזי ג'וליס.
פרופ' כמאל חסן: "אחרי שקיבלתי בעבר תעודות הצטיינות מהפקולטה, הפעם שלושת ילדיי הרופאים 'עקפו אותי בסיבוב' וקיבלו הם את ההוקרה שכל כך מגיעה להם… זה מרגש עבורי ללמד את דור ההמשך בפקולטה לרפואה, אבל לראות את שלושת ילדיי הצעירים מתחילים גם הם ללמד את דור ההמשך – זה כבר מרגש כפליים".
פרט לשלושת ילדיו הרופאים שעובדים בביה"ח בנהריה, לפרופ' חסן יש בן רופא נוסף, ד"ר שאדי חסן (ובסך הכל ארבעה ילדים רופאים), העובד בביה"ח כרמל.
הטקס התקיים באודיטוריום שבמרכז הרפואי, במעמד מנהל המרכז, פרופ' מסעד ברהום, דיקאן הפקולטה לרפואה, פרופ' קרל סקורצקי, בכירים נוספים מהפקולטה וחברי הנהלת המרכז הרפואי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות