נועם סובול, תלמיד כיתה י"ב במקיף נשר זכה ב"אות שר החינוך לנוער מתנדב" ע"ש אלעד ריבן

פרס מחוזי לנוער מתנדב הוענק לנועם סובול מנשר -מרכז מפעילים בשבט הצופים בעיר ותלמיד כיתה י"ב בתיכון מקיף נשר. סובול זכה בפרס שר החינוך המחוזי לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן

ההתנדבות בקרב הנוער בעיר נשר קוצרת הישגים: נועם סובול, תלמיד כיתה י"ב בתיכון מקיף נשר וחניך מוביל בשבט "נשרים" – שבט הצופים בעיר, זכה ב"אות שר החינוך לנוער מתנדב" ע"ש אלעד ריבן ז"ל. טקס ההענקה שהתקיים באופן מקוון בהשתתפות מנהל מחוז חיפה ד"ר סער הראל, מנהלת מינהל חברה ונוער במחוז, גב' עינב יניב שוורץ ואמו של אלעד ז"ל, גב' צביה ריבן. כמו כן לקחו חלק בטקס נציגי יחידת הנוער העירונית, תנועת הצופים ותיכון מקיף נשר.

ראש העיר נשר, רועי לוי: "אנו מעודדים את ההתנדבות בקרב בני הנוער וראינו את עשייתם הענפה במיוחד בשנה האחרונה. נועם סובול מביא גאווה גדולה לעיר נשר כולה וזכה לקבל את ההכרה ממשרד החינוך על עשייתו המשמעותית. עיריית נשר ומערכת החינוך המקומית ימשיכו יחד לעודד את הנוער הנפלא שלנו לתרום לקהילה, להתנדב ויחזקו את החינוך החברתי ערכי".

ועדת הפרס המחוזית התרמה מתרומתו המשמעותית של סובול למען החברה והקילה ובפרט בשנה האחרונה, שנת קורונה. נועם סובול פעיל בתנועת הצופים בעיר כבר מעל לתשע שנים. בשנה שעברה שימש כמדריך כיתות ח' ובשנה הנוכחית מרכז את תחום המפעלים והקהילה בשבט הצופים בעיר. נועם בעל מיומנויות הדרכה ועמידה מול קבוצה ופועל יחד עם עמיתיו לפעילות חברתית ערכית למען בני הנוער והקהילה בעיר. בשנה מורכבת זו בשל הגבלות הקורונה לקח על עצמו אחריות גדולה לחיבור קהילתי במיוחד: נועם הוביל פרויקט "מתחשבים" עירוני בו נתרמו לילדים מחשבים, הוביל איסוף מוצרי מזון, התנדבות בשמטרפיות ופעילויות ניקיון חופים ופארקים ועוד פרויקטים רבים כל זאת במקביל ללימודיו ופעילותו השוטפת כחניך בצופים. בנוסף לפעילותו לקח חלק לפני שנתיים בפעילויות עמיות יהודית ובמסגרת משלחת נוער ייצוגית לפלורידה של הסוכנות היהודית במדריך במחנה ה JCC המקומי.

ביחידת הנוער בנשר מציינים כי נועם הוא הראשון לקחת אחריות ופועל בהתנדבות מעבר למצופה ממנו. בשל הגבלות הקורונה, יחידת הנוער הפתיעה את נועם עם פרחים ושוקולד לחג פורים ומפגש מקוון עם חבריו שברכו אותו.

מנהל יחידת הנוער העירונית, אור מורדו: "נועם נער חברותי, דומיננטי בעל ראש גדול וחשיבה מחוץ לקופסה המגלה אחריות להובלת יוזמות חדשות ומוכן להשקיע שעות רבות למען חבריו ושאר בני הנוער בעיר. אנחנו גאים בו ובעשייתו".

 

בתמונה: נועם סובול בהתנדבות בניקיון חופים. צילום: עצמי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות