בת שנה נכוותה ממים רותחים בצפת ובן 10 חודשים נכווה משוקו רותח באשדוד, שניהם פונו לבית החולים במצב בינוני

נחמן טובול דובר און ליין של איחוד הצלה: "לאחרונה, עקב מזג האוויר החורפי, נרשמת שוב עליה במקרי כוויות בקרב ילדים ופעוטות. ראוי ומומלץ להרחיק כבלים ומכשירי חשמל מהישג יד של ילדים

בת שנה נכוותה ממים רותחים בצפת ובן 10 חודשים נכווה משוקו רותח באשדוד, שניהם פונו לבית החולים במצב בינוני:

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לפעוטה כבת שנה שנכוותה ממים רותחים בביתה בצפת.

נתן רוזנברג חובש באיחוד הצלה סיפר: "הענקנו סיוע ראשוני לפעוטה שנכוותה בפלג גופה העליון. ע"פ מה שנמסר לנו נשפכו עליה מים רותחים. לאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים זיו כשמצבה בשלב זה מוגדר בינוני".

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני גם לפעוט בן עשרה חודשים שנכווה משוקו רותח בביתו באשדוד.

יעקב ישראל מזוז חובש באיחוד הצלה: "הענקנו סיוע ראשוני לפעוט בן עשרה חודשים שנכווה בגפיו ובפלג גופו העליון כתוצאה משוקו רותח שנשפך עליו במטבח ביתו. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים אסותא כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

נחמן טובול דובר און ליין של איחוד הצלה: "לאחרונה עקב מזג האוויר החורפי נרשמת שוב עלייה במקרי כוויות בקרב ילדים ופעוטות. ראוי ומומלץ להרחיק מהישג יד של ילדים גם את כבל החשמל המוביל לקומקום או המיחם החשמלי. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות והזהירות ימנעו אסונות מיותרים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות