בשל גידול באוכלוסייה בעיר: עיריית קריית ביאליק בתנופת הקמת מבני חינוך בכל השכונות בעיר

גני ילדים חדשים, בתי ספר חדשים, שדרוג למבני חינוך קיימים. עיריית קריית ביאליק בעיצומו של פרויקט הקמת ושיפוץ מבני חינוך בכל העיר

לאור גידול רב במספר משפחות הבוחרות להתגורר בקריית ביאליק וההגירה החיובית, מאיצה הרשות את הקמת מבני ציבור וחינוך בשכונות העיר.

ארבע גני ילדים מוקמים בימים אלו בשכונת נאות אפק. גני הילדים הסמוכים לרחוב ספי ריבלין יחלו לפעול בשנת הלימודים הקרובה ב-1 בספטמבר 2021. נבחרו הקבלנים הזוכים להקמת בית ספר תיכון ואולם ספורט בנאות אפק.

בגבעת הרקפות נמצא בתכנון מעון יום נוסף, כמו כן יוקמו 6 גנים חדשים בעלי 2 קומות ביניהם גם גנים לחינוך מיוחד. נמצאות בעיצומן העבודות להקמת בית הספר לחינוך מיוחד בנאות אפק וכעת הסתיימו עבודות הקידוח והכנסת כלונסאות. גם בשכונות הוותיקות מבני החינוך יעברו שדרוג משמעותי: בית ספר פסגות יורחב ל-24 כיתות לימוד ולצורך כך אושר תב"ר על סך כ-4.5 מיליון שקל. בבית ספר רקפות יתווספו 6 כיתות לימוד נוספות עקב גידול השכונה המזינה את בית הספר. כמו כן, פורסם מכרז להקמת מעון יום בנאות אפק בעלות הנאמדת בכ- 6 מיליון שקל.

ראש העיר, אלי דוקורסקי: "הבניה המואצת של מוסדות החינוך מעידה על מספר רב של ילדים המצטרפים למערכת החינוך העירונית, מה שמצביע על רצונם של משפחות צעירות עם ילדים להתחנך בעיר בעלת מערכת חינוך איכותית ומחבקת הרואה כל ילד באשר הוא ו'תופרת' חליפה אישית לכל תלמיד ותלמיד. לא בכדי קריית ביאליק נמצאת במקום הראשון בין העיריות בארץ בהשקעה בתלמיד".

בתמונה: הדמיית בית הספר לחינוך מיוחד בנאות אפק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות