עיריית נשר קיבלה את הציון המכסימלי ממשרד הפנים בנושא ניהול הון אנושי. מדורגת במקום הראשון בארץ

עיריית נשר ניצבת במקום הראשון בארץ, עם ציון מכסימלי, בביקורת שנערכה מטעם משרד הפנים בנושא ניהול הון אנושי

בביקורת שנערכה מטעם משרד הפנים בנושא ניהול הון אנושי, קיבלה עיריית נשר את הציון המקסימאלי של 100 נקודות ודורגה במקום הראשון בניהול ההון האנושי מכלל הרשויות המקומיות בישראל.

בביקורת נבדקו פרמטרים רבים הנוגעים לניהול הון אנושי- מכרזי גיוס לכוח אדם, ניהול כוח אדם בצורה מיטבית, יעילות המערכת ועוד.

ראש העיר רועי לוי אמר: ״ניהול כוח אדם מצוין הוא הבסיס לניהול ארגון מצטיין, אני שמח להודיע היום כי מבין 250 רשויות מקומיות בישראל עיריית נשר במקום הראשון באיכות ניהול ההון האנושי ברשות. אנו עומדים בכל התקנים הנדרשים על ידי משרד הפנים ומעבר להם״.

צחי שומרוני, מנכ״ל עיריית נשר, אמר: ״במהלך השנתיים האחרונות בוצעו תהליכי התייעלות ארגונית ואיגום משאבים בכדי ליצור חלוקת תפקידים אופטימלית בין עובדי הארגון. אנו גאים לומר שמטה עיריית נשר הינו מטה קטן ויעיל אשר מוכוון למטרה אחת- שירות מיטבי לתושב והשקעת כספי הציבור בפיתוח עירוני נוסף״.

שושי נבו מנהלת משאבי אנוש בעיריית נשר אמרה: ״הנהלת העירייה רואה בהון האנושי את המשאב היקר ביותר לארגון, לכן, אנו משקיעים ככל שניתן בפיתוח העובדים, הוצאתם להכשרות, והעשרתם. התוצאות לא מאחרות לבוא, הן ברמת השירות לתושב והן בתוצאות המשמחות שקיבלנו זה עתה ממשרד הפנים״.

 

צילום: עיריית נשר

 

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות