מי ניצח את ראש עיריית קריית ביאליק בשעשועון חלל שערכו תלמידי חטיבת הביניים דפנה, בו לקחו חלק נציגים שונים של הקהילה בכל הגילאים?

במסגרת האולימפאדה הארצית על שם רמון, קיימו תלמידי מועדון החלל של חט"ב אורט דפנה קרית ביאליק שעשועון חלל "ראש בראש", בו לקחו חלק נציגים בקהילה, בעירייה בכל הגילאים. אז מי הגיע לגמר ומי ניצח?

תלמידי מועדון החלל של חט"ב אורט דפנה קרית ביאליק, בהובלת אשכול הפיס, קיימו שעשועון חלל "ראש בראש" לחשיפת תחום החלל בפני קהילות שונות בקריית ביאליק. התחרות התקיימה במסגרת האולימפאדה הארצית על שם רמון.

בערב המיוחד שהתקיים בזום התחרו ביניהן זו בזו מגוון רחב של קהילות:

קהילת עיריית קרית ביאליק בראשות ראש העיר אלי דוקורסקי, וסגנית מנהל אגף החינוך ברשות, טלי סוקניק;

קהילת תנועות הנוער בה השתתפו בני הנוער מתנועת הצופים, מחנות העולים והנוער העובד  והלומד בהובלתם של מנהלת מחקת הנוער בעירייה,  אורטל חדד, ראש צוות הצופים אמיר סולומון, ורשג"דית יולי צבי ;

קהילת חיילים  בה השתתפו בוגרי  אורט קריית ביאליק המשרתים כעת בצה"ל  ביחידות השונות;

קהילת סטודנטים – בוגרי בית הספר  הלומדים כעת במכון וייצן ברחובות, בטכניון, באוניברסיטת תל אביב ובאוניברסיטת בן גוריון בנגב;

קהילת יסודי – תלמידי נבחרת החלל של בית הספר הבונים;

קהילת חטיבה עליונה ;

קהילת מכללת ותיקים – אזרחים ותיקים, תושבי קריית ביאליק הלומדים במכללת ותיקים בחט"ב דפנה.

בחלק הראשון של המפגש נחשפו המשתתפים לעקרונות המדע בשני פרויקטים: MAPATON   ו- PLANET4. מדע אזרחי מתבסס על חכמת ההמונים ומשלב אזרחים המתנדבים לנתח תמונות לווין בתחומים מגוונים מעולם המדע. בשלב השני למדו הקהילות כיצד לסייע בפענוח התמונות. בשלב השלישי התחרו הקהילות זו בזו בשעשועון על בסיס הידע אותו רכשו בפענוח תמונות הלווין.

במהלך התחרות היה קרב צמוד, כאשר בשלב האחרון נותרו נציגים משתי קהילות : עיריית קרית ביאליק בהובלת ראש העיר אלי דוקורסקי שהפגין ידע רב ונותר כמתמודד האחרון, אשר ענה נכון על כל השאלות בקהילתו, וקהילת תנועות הנוער .

את הניצחון גרפה לבסוף קהילת תנועות הנוער עם נציג אחרון מתנועת הצופים.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, הודה למארגני התחרות פאני סמדג'ה כהן, מיטל גולדמן ולמנהלת אשכול הפיס חגית פלח.

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות