אחרי 15 שנה, פוענח רצח הצעירה בת ה-19 מחיפה. נדאא נרצחה על ידי אחיה, שלא הסכים עם דרך חייה

הותר לפרסום: המשטרה פענחה תיק רצח משנת 2005 של נדאא ברוד צעירה בת 19 מחיפה. לפי הממצאים, היא נרצחה על ידי אחיה, שלא הסכים ים אורחות חייה

המשטרה פתחה בחקירה בשנת 2005, עם קבלת דיווח על איתור גופת אישה צעירה סמוך ליער עופר, כאשר לאורך השנים הוגדרה כאלמונית.

כאמור, לפני כשנה זוהתה גופת האלמונית, הודות להתאמה של פרופיל הדנ"א עם המאגר הארצי ונמצא כי מדובר בתושבת חיפה בת 19, נדאא ברוד. מדובר בגילוי במסגרת מאמצי המשטרה לפענוח תיקי רצח, במהלכן בוצעו פעולות חקירה נוספות מהן עלתה התאמה בין פרופיל דנ"א שנדגם מהגופה לבני משפחתה המתגוררים בחיפה.

בתוך כך חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר, ניהלו חקירה סמויה ומורכבת, במסגרתה בוצעו מגוון פעולות ובהן גביית עדויות, ואיסוף מידע באמצעים שונים, לצד עבודת זיהוי פלילי מקיפה וכאמור כל אלה הביאו לפענוח הרצח.

עם התפתחות החקירה, עלה כי המנוחה נרצחה על ידי אלימות קשה ולאחר מכן נקברה ביער עופר, כאשר על פי החשד כלל הממצאים הובילו לכך כי נרצחה ע"י אחיה, שהיה בן 22 בעת האירוע, בשל אי שביעות רצונו מאורחות חייה כאשר ימים ספורים לאחר שרצח את המנוחה, מת החשוד בנסיבות פליליות.

 

צילום אילוסטרציה: גאיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות