לתשומת לב ההורים בקריית אתא: נפתח הרישום לגני ילדים, כיתות א' וצהרונים מה-25.1

עיריית קריית אתא תפתח מה-25.1 ועד ל-1.2 את הרישום לגני הילדים, כיתות א' ולצהרונים של רשת המתנ"סים. הרישום דרך אתר האינטרנט העירוני

 

עיריית קריית אתא פתחה את ההרשמה לגני הילדים ולכיתות א' לשנת הלימודים החדשה תשפ"ב.

הרישום יחל ב- 25.1.21 וימשך עד לתאריך 1.2.21. במועד זה תיערך גם הרשמה לצהרונים המופעלים על ידי רשת המתנסים של קריית אתא, כאשר מספר המסגרות תלוי במספר הנרשמים בכל צהרון.

השנה, ניתן יהיה לבצע את הליך הרישום לגנים , לבתי הספר ולצהרונים בקלות ובנוחות באמצעות אתר האינטרנט העירוני www.cityedu.co.il. הרישום באינטרנט מיועד לתושבי קריית אתא בלבד הרשומים במרשם התושבים והוא יהיה פתוח לשירות התושבים במועדי הרישום בלבד. הרישום למוסדות החינוך בעיר מתבצע ע"פ מערכת ממוחשבת בהתאם לכתובת מס' המשלם בארנונה לפי נתוני מינהל האוכלוסין.

העירייה מבקשת מההורים להקפיד להירשם במועדי הרישום הן למוסדות החינוך והן לצהרונים על מנת שניתן יהיה להיערך בהתאם ולשלוח את השיבוצים כבר בתחילת חודש יוני במטרה לאפשר להורים היערכות מתאימה להגשת ערעורים לפני תחילת שנת הלימודים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות