ירידה של 24 אחוז באירועי הפשיעה בקריית אתא בשנה החולפת וכן ירידה של 20 אחוז בתאונות הדרכים

ועדת האכיפה בקריית אתא התכנסה לפני כשבוע לדון בתוכניות העבודה לשנת 2021. על פי נתוני המשטרה, חלה ירידה משמעותית במספר אירועי הפשיעה והוונדליזם בעיר

לפני כשבוע התכנסה ועדת האכיפה העירונית לדון בתוכניות העבודה ובתגבור מערך האכיפה בעיר. בוועדה שהתכנסה בהתאם להנחיות, השתתפו ראש העיר יעקב פרץ, מת"ח זבולון ניצב משנה ניר יונה, נציגי המשטרה, ביניהם מפקד נקודת השיטור פקד רמי מזרחי, נציגי הפיקוח והשיטור העירוניים, נציגי העירייה ביניהם מנכ"ל העירייה בני חזן, קב"ט העירייה והסמנכ"לית יהודית מלכא המשמשת כמנהלת יחידת האכיפה בעיר.

במפגש נערכה סקירה של פעילויות האכיפה בעיר תוך הגדרת יעדים ומטרות וכן  נערכה סקירה של פעילות השיטור העירוני הכוללת בין היתר את הגברת האכיפה בכל העיר בנושא הקורונה והצגת תכנית העבודה לשנת 2021 בה הושם דגש על איתור גורמי הסיכון, אבחון, טיפול ומניעה.

על פי נתוני המשטרה חלה ירידה במספר אירועי הוונדליזם והרעש מהשנה החולפת. על פי הנתונים חלה ירידה של 24% באירועי הפשיעה בעיר וכן ירידה של 20% במספר תאונות הדרכים.

ראש העיר ציין את שיתוף הפעולה הפורה עם המשטרה ואת הצורך בהקמת תחנת שיטור עצמאית בתוך העיר. לדבריו: "מודל השיטור העירוני מוכיח את עצמו ויצר תוך זמן קצר מהפך אמיתי בעיר שהביא לעלייה בתחושת הביטחון האישי של התושבים ולירידה במספר העבירות. אנו מתכוונים לפעול להקמת תחנת שיטור בעיר שתביא לעלייה נוספת ברמת השירותים לתושבים."

מת"ח זבולון ניצב משנה ניר יונה:" קרית אתא הינה רשות חזקה וקיימת בה תשתית איתנה בנושא האכיפה. הקשר ההדוק בין העירייה למשטרה המשלב כוחות-  יוצר שיתוף פעולה איכותי ויוצא דופן המהווה דוגמא לשאר הרשויות בארץ."

 

צילום אילוסטרציה: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות