צפו: ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, הושיט כתף והתחסן וקרא לתושביו: "בואו להתחסן כדי שנחזור לשגרה שכולנו אוהבים ומתגעגעים אליה"

גם ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, הפשיל שרוול אתמול והתחסן נגד קורונה כשהוא פונה לתושבי עירו: "תנו אמון באנשי המדע. זה ניצחון האנושות, זה ניצחון שלנו, תבואו להתחסן!"

אלי דוקורסקי, ראש עיריית קריית ביאליק, התייצב אתמול במוקד החיסונים בקריות של שירותי בריאות "כללית" והצטרף למבצע "תן כתף" וקיבל את החיסון נגד קורונה.

דוקורסקי פנה לתושבי עירו לבוא ולהתחסן ואמר: "אני באתי לתת כתף ואני באמת חושב שזהו יום של חג, שתושבי קריית ביאליק והסביבה מתחילים להתחסן, בדרך שתבטיח לנו חזרה לשגרת חיים טובה, שאנחנו רגילים לה בקריית ביאליק היפה מכולן. תנו אמון באנשי המדע. זה ניצחון האנושות, זה ניצחון שלנו, תבואו להתחסן! אני מאמין שתוך מספר חודשים, העולם יפתח מחדש בפנינו. חשוב שתגיעו להתחסן".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות