אירוע דליפת הדלק במתחם בתי המשפט בחיפה- איגוד ערים: "נמנע אסון כבד במקום". מיכלי הדלק רוקנו ומולאו במים

לאחר שעות ארוכות של פעולות של לוחמי האש, נוטרלה הסכנה באירוע דליפת הדלק בקירות חניון מתחם בתי המשפט בחיפה. מיכלי הדלק רוקנו ומולאו במים. לפי איגוד ערים להגנת הסביבה: "פעולות הניטור המהירות, מנעו אסון כבד"

 

כוחות כיבוי גדולים שפעלו אתמול במתחם בתי המשפט בחיפה בחניון בפלים, מנע אסון גדול, כך לפי איגוד ערים להגנת הסביבה.

צוותים רבים של לוחמי אש ואנשי איגוד ערים פעלו אתמול באירוע דליפת הדלק בחניון ברחוב פלים ממשיך. במהלך הפעולות, הגיעו מיכליות ששאבו את הדלק ממיכלי התחנה הדולפים. בסיום השאיבה מילאו לוחמי האש את המיכלים הדולפים במים.
במהלך הלילה נדארו בחניון שני צוותים שהמשיכו לנטר את אדי הדלק בחניון ומהילתם במים וכל זאת עד סיום האירוע.

נכון להבוקר: מיכלי הדלק של התחנה רוקנו ומולאו במים. בוצעה בדיקת אוויר הבוקר שהראתה ערכי ניטור תקינים מלבד בקומה 4- אשר עדיין חסומה לכניסה.

"נמנע מאיתנו אסון כבד בזכות זיהוי וניטור יעילים של כונן איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה יחד עם עבודה מהירה של שירותי כיבוי והצלה", כך אמרו היום באיגוד ערים.

 

צילום: דוברות כיבוי חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות