כדי לשמש דוגמא, ראש עיריית נשר פנה לשר הבריאות: "מוכן להיות ראש העיר הראשון שיקבל את החיסון"

לאור ההתלבטויות הנשמעות בציבור באשר להתחסנות. ראש עיריית נשר, רועי לוי, בפנייה היום לשר הבריאות: "אנימוכן להיות הראשון להתחסן מבין ראשי העיריות"

 

רועי לוי, ראש עיריית נשר, פנה היום (רביעי) לשר הבריאות יולי אדלשטיין כדי להצהיר על כוונתו להתחסן ראשון מבין ראשי הערים ולשקף לציבור התושבים: ״החיסון אינו מסוכן״.

רועי לוי אמר: ״אנחנו באחד המשברים הגדולים ביותר של האנושות במאה שנים האחרונות, אנו ראשי הערים נושאים על כתפינו את האחריות לתושבינו. עובדי העירייה ואני עושים לילות כימים כדי לצמצם את התחלואה בעיר ולאפשר שגרת חיים תקינה. זוהי העת להפגין מנהיגות אל מול הציבור ולקדם את לגיטימיות החיסון באוכלוסייה הכללית״.
במקביל, בעיריית נשר מכינים כבר את קמפיין ההסברה הבא מחשש שהחיסון יביא אתו שאננות ואי שמירה על ההנחיות. לפי מתווה הממשלה הנוכחי אמנם החיסונים הראשונים כבר הגיעו לישראל, אך חיסון כל, או רוב האוכלוסיה יארך חודשים רבים.

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות