תושב קריית מוצקין פרץ למספר בתי עסק בנהריה וגנב ציוד מכל הסוגים, בשווי עשרות אלפי שקלים

המשטרה הגישה הבוקר כתב אישום נגד תושב קרית מוצקין בחשד שפרץ למספר בתי עסק בנהריה וגנב מהם רכוש בשווי של עשרות אלפי שקלים

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים, עם קבלת מספר תלונות בתחנת משטרת נהריה בדבר חשד לפריצה למספר בתי עסק וגניבת רכוש מהם.

מחקירת המשטרה עולה כי החשוד, פרץ לפיצוצייה בנהריה וגנב ממנה כ- 300 חפיסות סיגריות, כאשר מספר ימים קודם לכן החשוד פרץ לחנות אופניים ולמחסן וגנב גם מהם רכוש רב כאשר כלל הרכוש שנגנב הינו בשווי של עשרות אלפי שקלים.

שוטרי תחנת נהריה ערכו פעולות חקירה רבות ובכללן, גביית עדויות, סריקת צילומי אבטחה ואיסוף ממצאים פורנזיים על ידי חוקרי הזירה הטכנולוגית של משטרת ישראל שהביאו לחשיפת זהותו של החשוד, תושב קרית מוצקין בן 37 ועצרו אותו, כאשר בחיפוש שנערך בביתו נמצאו ממצאים הקושרים אותו לעבירות המיוחסות לו.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והבוקר, כאמור, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל, כתב אישום ובקשה למעצרו של החשוד עד תום ההליכים לבית משפט השלום בקריות.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות