משרד המודיעין יקים בקריית אתא כיתות סייבר מיוחדות לעידוד הגיוס ליחידות העילית

אלי כהן, שר המודיעין וראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ, סיכמו על הקמת כיתות סייבר לעידוד הגיוס ליחידות העילית. במסגרת התכנית יוכשרו בני הנוער בעיר לקראת גיוסם לשירות משמעותי ביחידות הסייבר והטכנולוגיה בקהיליית המודיעין

שר המודיעין אלי כהן הגיע בשבוע שעבר לביקור בלשכת ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ. בפגישה סיכמו השניים על הקמת כיתות סייבר במטרה לשלב תלמידים ותלמידות ממגזרים שונים במערך הסייבר והמודיעין של צה"ל.
פרויקט "ממריאות" הינו פרויקט ייחודי, בשיתוף עם קרן רש"י, המשלב בין ציונות לכלכלה ויופעל ב- 12 ערים בארץ, ביניהן קרית אתא. המסלול מיועד לתלמידות תיכון בכיתות י'-י"ב מהפריפריה, הבוחרות במסלול שירות לאומי-אזרחי כאשר המטרה היא להכשיר וללוות את התלמידות לקראת גיוסן לתפקידי סייבר וטכנולוגיה משמעותיים בקהילת המודיעין, וכך למצות את ההון האנושי בפריפריה. ההשתתפות בפרויקט תאפשר לבוגרים להשתלב באזרחות בתפקידי סייבר וטכנולוגיה ובהמשך יופעל הפרויקט בכל בתי הספר בעיר.
בנוסף, הוסכם בפגישה על הפעלת חממה טכנולוגית ראשונה מסוגה בארץ -בקרית אתא במסגרתה יחשפו התלמידים לטכנולוגיות חדשניות בשיתוף עם השב"כ והמוסד.
שר המודיעין אלי כהן: "אני שמח לקדם תכנית להכנתם של תלמידי העיר לקראת גיוס לשירות מאתגר ומשמעותי ביחידות הסייבר והטכנולוגיה במוסד, שב"כ וצה"ל. אני מודה לראש העיר יעקב פרץ על הירתמותו. המיזם יסייע לבני הנוער להשתלב בתעשיית ההיי-טק בתום השירות."
ראש העיר ,יעקב פרץ: "קרית אתא היא עיר הטרוגנית וחשוב שנצליח להנגיש את הטכנולוגיה לכולם, במיוחד בתקופה זו ולהפוך לעיר דיגיטלית שתהווה מודל לרשויות נוספות בארץ. המיזמים החדשים מהווים נדבך נוסף בפיתוח תוכניות לימוד ייחודיות לתלמידי העיר, ביניהם פרויקט מצוינות, מרכז יזמות, מעבדת הלוויין ברוגוזין ועוד. אין לי ספק כי הפרויקטים המתוכננים יסייעו לצעירים וצעירות המוכשרים מקרית אתא לקבל הזדמנות אמיתית ושווה למיצוי מלוא יכולותיהם."

 

צילומים: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות