חילופי מפקד העיר במשטרת קריית ביאליק: פקד סימון כייליקיאן החליף בתפקידו את פקד עלא סאלח

במסגרת חילופי מפקד השיטור בקריית ביאליק, שנערך השבוע, ביקש ראש העירייה אלי דוקורסקי מהמפקד החדש פקד סימון כייליקיאן להגדיל את מספר השוטרים המשתתפים בסיורים המשותפים עם הפקחים העירוניים

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, נפגש עם מפקד העיר החדש פקד סימון כייליקיאן שהחליף בתפקידו את פקד עלא סאלח. דוקורסקי הציג את מאפייני העיר, את ציפיותיו מפעולות השיטור ואת שיתוף הפעולה הפורה הקיים בין צוותי השיטור והפיקוח אשר הוכיח את עצמו במיוחד בתקופת משבר הקורונה.

דוקורסקי סיפר על  כוונתו להרחיב את שיתוף הפעולה עם משטרת ישראל. בנושא זה נפגש דוקורסקי לאחרונה לאחרונה עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ודן איתו  בהרחבת מצבת כח אדם של השיטור העירוני.

דוקורסקי ביקש להגדיל את מספר השוטרים המשתתפים בסיורים המשותפים עם הפקחים העירוניים לעשרה וכנגד הבטיח להגדיל את מספר הפקחים בהתאם.

כמו כן, דן דוקורסקי בהקמת תחנת השיטור העירוני בסמוך לפארק אריאל שרון בצור שלום, במבנה ששימש בעבר את התחנה לבריאות המשפחה.

בתקופת משבר הקורונה עסקו אנשי השיטור העירוני באין ספור משימות החל מהסברה ועד אכיפה וסייעו במעבר מהיר אותו עברה קריית ביאליק מעיר אדומה לעיר ירוקה.

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות