כיתות ה׳-ו׳ כבר חזרו ללימודים וקפסולות הלמידה ימשיכו לפעול גם בכיתות א׳-ב׳ בעיר נשר, למרות שינוי המתווה הארצי

ראש עיריית נשר, רועי לוי: ״אנו מברכים על החלטת הממשלה להשיב את ילדי כיתות ה׳ ו׳ לבתי הספר, במיוחד ברשויות ירוקות כמו נשר הדבר הוא הכרחי. יחד עם זאת החלטתי כי בעיר נשר לא תבוטל הלמידה בקפסולות בכיתות א׳ וב׳ אשר הוכיחה את עצמה כיעילה במיוחד בקטיעת שרשראות הדבקה. נעשה הכל כדי להשאיר את נשר העיר הירוקה בישראל״

רק השבוע הוגדרה העיר נשר- ״הנקייה ביותר בישראל״ עם 0 חולי קורונה פעילים ו-0 נדבקים בשבעת הימים האחרונים. ראש העיר רועי לוי אמר ״למדנו את הלקח מאופן היציאה מהסגר הראשון והחזרה ללימודים בספטמבר. אנחנו נמשיך בקפסולות גם לכיתות א׳ וב׳ למרות שמדובר בהשקעה של מאות אלפי שקלים מתקציב הרשות, נעשה הכל בכדי לשמור על יציבות ושגרה לאורך זמן ככל שניתן״.

התשובה לשאלה ״האם הכיתות הנמוכות מדבקות כמו יתר האוכלוסייה?״ כנראה איננה בהירה, לכן בעיריית נשר החליטו לא לקחת סיכונים מיותרים. ראש העיר הקצה מאות אלפי שקלים מתקציב הרשות למען המשך הלמידה בקפסולות בכיתות הנמוכות ובצהרונים. עוד טרם קבלת עדכון הנחיות הממשלה באשר לפתיחת כיתות ה׳-ו׳ קיים ראש העיר, רועי לוי, הערכת מצב עם הצוות החינוכי בו הנחה את הצוותים להיערך לפתיחת הכיתות הגבוהות בצורה מיידית וכן לקיים את התגבורים הדרושים להמשיך במתווה הקפסולות גם בכיתות הנמוכות.
מנהלת מחלקת החינוך, גלי כהן, אמרה ״זוהי שעה בה נדרשת מנהיגות אמיצה והחלטות נחרצות. בחזרה הנוכחית ללימודים (1.11.20) החליט ראש העיר לא להשיב את שירותי ההסעה לכלל תלמידי העיר וזאת מכיוון שאיתרנו את ההסעות כפוטנציאל הדבקה המוני בין כיתתי. המהלך הזה הוכיח את עצמו ושלושה שבועות לאחר החזרה ללימודים אנחנו עם 0 חולים במערכת החינוך העירונית ו-0 חולים בעיר נשר! העיר הירוקה בישראל. כמו בחזרת הלימודים בראשית החודש, זו שעתה של המנהיגות המקומית, השמירה על הקפסולות בכיתות הנמוכות מטרתה אחת- לייצר רצף למידה ושגרה ארוך ככל הניתן.
ראש העיר רועי לוי: ״אנו מברכים על החלטת הממשלה להשיב את ילדי כיתות ה׳ ו׳ לבתי הספר, במיוחד ברשויות ירוקות כמו נשר הדבר הוא הכרחי. יחד עם זאת החלטתי כי בעיר נשר לא תבוטל הלמידה בקפסולות בכיתות א׳ וב׳ אשר הוכיחה את עצמה כיעילה במיוחד בקטיעת שרשראות הדבקה. נעשה הכל כדי להשאיר את נשר העיר הירוקה בישראל״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות