תזמורת ביט בנד חיפה עושה כבוד לחיפה!

בשבוע הבא תשתתף הביט בנד בגימליאדה החיפאית המקוונת ובשנה הבאה תשתתף בפסטיבלים מקוונים רבים בחו"ל וכשיתאפשר הביט בנד מוזמנת להופעות לייב בארץ ובחו"ל. כבוד בהחלט

הביט בנד, תזמורת הג'אז הצעירה, תזמורת הבת של ביג בנד חיפה, פועלת במסגרת בית הספר למוזיקה ביט בניצוח של חצוצרן סימפונית וביג בנד חיפה ארמן אסלניאן, בניהולו של יובל קאופמן ותחת התאגיד העירוני אתוס ועושה תרבות בצל הקורונה!

במסגרת הגימליאדה הקרובה ולאור הקשר ההדוק במהלך השנים בין התזמורת לגימלאי העיר נבחרה הביט בנד על ידם לקיים מופע מלא עם כל הלהיטים הגדולים בשידור חי ממועדון הביט עם 25 נגנים ו2 זמרות ביום שלישי 1.12 בשעה 19:30. בנוסף. בשל קשריה הבינלאומיים עת זכתה במקום הראשון באירופה בפסטיבל תזמורות לנוער ב2018 הביט בנד תהיה נציגת ישראל בפסטיבל מקוון בינלאומי בפולין בתחילת ינואר 21 ובנוסף, תשתתף הביט בנד בפסטיבל מקוון נוסף במולדובה בפברואר 21  וביום שייפתחו השמיים והתנאים יאפשרו היא מוזמנת לסיבוב הופעות ברוסיה שנדחה בשל הקורונה. עשייתה של התזמורת לא נעצרת לרגע וב2021 היא גם תתארח באחד ממופעי ביג בנד הבוגרת ובעוד שלל אירועים תרבותיים לתפארת העיר חיפה.

מנהל הביט בנד יובל קאופמן: "תזמורת הביט בנד היא גאוות העיר חיפה ומביאה לה כבוד ברמה המקומית, הארצית והבינלאומית. הקורונה לא תעצור את אנשי העשייה ונמציא את עצמנו מחדש גם בימים טרופים אלה, אני מזמין את כולם ליהנות ממופע הלייב שלנו בגימיליאדה שיעשה לכולם טוב בנשמה."
הצפייה במופע ובכל אירועי הגימיליאדה ללא עלות. ההרשמה מראש בלינק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות