בעקבות העלייה בתחלואה בחיפה, עיריית חיפה בצעדים חריפים בשכונות הכתומות והאדומות. יסגרו בתי ספר, פארקים ועוד החמרות

314 חולים פעילים בחיפה עם עלייה מדאיגה בכמה שכונות שהפכו לכתומות ואדומות. בשל כך החליטה עיריית חיפה לנקוט בצעדים חריפים בשכונות אלו. גני משחקים יסגרו, מורים ולתלמידים משכונות אלו, לא יורשו להגיע לבתי ספר מחוץ לשכונות ועוד

 

על פי נתוני משרד הבריאות, נמשכת מגמת העלייה במספר החולים בנגיף הקורונה במרבית שכונות העיר, ומספר החולים בחיפה המוגדרת היום צהובה, עומד על 314 חולים.

עיקר התחלואה מתרכזת בשכונות: חליסה המוגדרת אדומה ובשכונות: תל עמל, רמת בן גוריון, כרמל צרפתי, עין הים, בת גלים, הדר מערב והמבואות הדרומיים כפר סמיר – המוגדרות כצהובות.

במטרה למנוע את המשך התפשטות המגיפה והרחבה נוספת של מעגלי ההדבקה החליטה העירייה בישיבה שהתקיימה הבוקר בהשתתפות נציגי פיקוד העורף לנקוט בשורה של צעדים שיותאמו לרמת התחלואה בכל שכונה.

בין הצעדים עליהם החליטה העירייה:

• סגירה אוטומטית לשלושה ימים של מוסדות החינוך בכל שכונה שתוכרז כאדומה, עד לסיום החקירות האפידמיולוגיות וביצוע בדיקות לתושבי השכונה המעוניינים בכך.
• אנשי חינוך ותלמידים המתגוררים בשכונה המוגדרת כ"כתומה" או "אדומה", לא יוכלו לצאת מהשכונה כדי ללמוד או ללמד במוסדות חינוך המצויים מחוצה לה.
• הפסקת הפעילויות הקהילתית בשכונות האדומות לצד הגברת פעילות מערכת הרווחה בשכונה.
• הפסקת פעילויות ספורט וסגירת גנים ופארקים ציבוריים בשכונות האדומות.
• הגברת האכיפה המשטרית והעירונית של תקנות החירום.
• בחינת אפשרות להגבלות תנועה בשכונות האדומות.

במקביל ממשיכה העירייה לפעול על מנת לאפשר למספר רב ככל הניתן של תושבים להיבדק במתחמי בידוק אותן היא מפעילה בשיתוף פיקוד העורף ומד"א: ללא עלות, ללא הפנית רופא וללא צורך בבידוד.

בשכונת חליסה תפעל העמדה במרכז הקהילתי שברחוב הירדן 23 ביום חמישי ה – 26.11 – בין השעות 13:00 – 19:00 [כניסה רגלית] .

במרכז הקונגרסים תפעל עמדת במתכונת Drive-in בימים:
שלישי: 24.11 בין השעות 14:00 – 20:00.
שבת: 28.11 בין השעות 14:00 – 21:00.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות