ראש עיריית קריית ביאליק בפנייה למנכ"ל דואר ישראל: "הסדירו את סניף הדואר בשדרות ח"ן כסניף עסקי". הפנייה נענתה בחיוב

בעקבות פנייה של ראש עיריית קריית ביאליק למנכ"ל הדואר, יש בשורה לבעלי העסקים הסמוכים לסניף שדרות ח"ן: הסניף יהפוך לעסקי וגם תהיה חלוקת דואר ישירטת לבתי העסק

 

סניף הדואר שפועל בשדרות ח"ן בקריית ביאליק משרת מאות עסקים הנמצאים באזור התעשייה הסמוך. למרות הפעילות העסקית הרחבה שלו, תנאי השירות אינם תואמים את צרכי העסקים.

במינהלת פארק התעשייה מתקבלות תלונות רבות מעסקים בנוגע לשעות הפעילות של הדואר שאינן תואמות ומשרתות את העסקים. כמו כן, חלוקת הדואר נעשית בתיבות חלוקה שעל קירות הסניף, דבר שלא נגיש ולא נוח לעסקים רבים.

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, פנה במכתב למנכ"ל דואר ישראל וביקש שחברת הדואר תחלק את הדואר ישירות לבתי העסקים על מנת להנגיש את השירות. כמו כן, ציין דוקורסקי כי עקב ההפרטה של שירותים מסוימים על ידי חברת הדואר, נשלחים פנקסי דיווח למס הכנסה, בטוח לאומי ומע"מ לדואר שבמרכז צבר, הדבר שמקשה על בעלי העסקים באזור.

בנוסף ביקש דוקורסקי לשפץ את סניף הדואר בשדרות ח"ן שנמצא בבעלות חברת הדואר על מנת לשפר את נראות החזית הכללית של הנכס.

פנייתו של דוקורסקי לחברת הדואר נענתה בחיוב ובמכתב שקיבל מחברת הדואר צוין כי בכוונת דואר ישראל לפנות למשרד התקשורת לאישור הגדרת סניף הדואר כדואר עסקי. גם בנוגע לחלוקת הדואר לעסקים בתיבות הדואר, התקבלה תשובה חיובית והנושא יוסדר לאחר התקנת תיבות דואר תקניות בכל בתי העסק באזור התעשייה.

 

בתמונה:סניף הדואר בשדרות ח"ן הופך לעסקי. צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות