מרכז הצעירים יחד עם הרווחה בקריית אתא החלו בפרויקטים חברתיים בעיר, בהם הפגת בדידותם של אזרחים מבוגרים ועזרה בלימודים לילדים

בימים אלו החלו לפעול פרויקטים קהילתיים למען אוכלוסיות נזקקות בשיתוף מחלקת הרווחה ומרכז הנוער והצעירים בקריית אתא. בין היתר בני נוער יצרו קשר עם אזרחים ותיקים להפיג את בדידותם וגם עזרה בלימודים לילדים

המחלקה לשירותים חברתיים בשיתוף עם מרכז הנוער והצעירים מפעילים מספר פרוייקטים חדשים לסיוע למגוון רחב של אוכלוסיות נזקקות בעיר.
במסגרת הפעילות תתבצע חלוקת ערכות פנאי לאזרחים ותיקים בודדים בעיר. בשל הבדידות והריחוק החברתי שנכפה עקב המצב, ישנם קשישים בודדים רבים אשר נמצאים בביתם שעות רבות ללא מעש.

במסגרת הפרויקט בני נוער מתנדבים יוצרים קשר עם אזרחים ותיקים, מעניקים להם ערכה להפגת בדידות הכוללת מספר פריטים שיסייעו להם להעביר את הזמן בנעימים, וידריכו אותם בשימוש בערכה.
בנוסף, יחל לפעול פרוייקט סיוע לימודי לתלמידי בית ספר עבור תלמידים אשר צוברים פער לימודי בשל פיצול הלימודים (מרחוק ופרונטלי) ואי הוודאות הכרוכה בכך. על כן, נבנתה תוכנית אשר מטרתה לסייע לילדים אלו בהכנת שיעורי בית וסיוע לימודי. הסיוע יינתן על ידי מתנבי שנת שירות ונוער מתנדב.
במקביל תפעל בעיר "הספרייה הניידת" המבוססת כולה על תרומות ספרים ומתנדבים שיפעילו את הפרויקט. במסגרת התוכנית אוכלוסיות בסיכון כגון קשישים וחולים, יוכלו להשאיל ספרי קריאה אשר יגיעו עד אליהם הביתה על ידי מתנדבים. להשאלת ספרים ניתן ליצור קשר עם מרכז נוער וצעירים.

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות