שר החינוך וראש עיריית קריית אתא חילקו מהיום 950 מחשבים לתלמידים בעיר שאין באפשרותם ללמוד מרחוק בתקופת הקורונה

החלה חלוקה של 950 מחשבים לתלמידי קריית אתא שאין באפשרותם ללמוד מרחוק באופן דיגיטלי בתקופת הקורונה. שר החינוך יואב גלנט בביקור בחטיבה העליונה רוגזין: "מחשב לכל ילד, בעידן הקורונה ובכלל, הוא תנאי בסיסי להצלחה"

במסגרת התכנית הלאומית "כיתה דיגיטלית" של משרד החינוך הגיע הבוקר שר החינוך יואב גלנט לביקור בחטיבה העליונה "רוגוזין" בקריית אתא לטקס חלוקת מחשבים לתלמידי העיר.

התכנית החדשה הופכת את מערכת החינוך לדיגיטלית וחדשנית, ובד בבד נותנת מענה רחב לפערים החברתיים שחשפה הקורונה.
במסגרת הפרוייקט יחולקו 950 מחשבים לתלמידי העיר שאין ידם משגת לרכוש מחשב. מספר המחשבים שחולקו מבוסס על מיפוי מוקדם שערכו מנהלי בתי הספר בעיר ובהתאם למדד הטיפוח של כל בית ספר, כאשר בחטיבה העליונה רוגוזין חולקו 164 מחשבים הכוללים גם מודם וחיבור רשת.
אמצעי הקצה יחולקו לבתי הספר ויהיו חלק מהרכוש הבית ספרי, במתכונת "ספריית השאלה בית ספרית", ויהיו זמינים לתלמידים בשגרה ובחירום. בית הספר ישתמש באמצעי הקצה הן בשגרה ללמידה מתוקשבת בבית הספר והן ללמידה מרחוק מהבית זאת כדי שהתלמידים ישתלבו בלמידה מרחוק במטרה לצמצם פערים דיגיטליים.
ראש העיר יעקב פרץ הודה לשר גלנט על העמידה בחזית מערך החינוך הלאומי ועל ההובלה של המבצע להענקת כלי לימוד חשובים לתלמידי ישראל ואמר:" כל החלטה חינוכית שהתקבלה בממשלה ובקבינט יושמה באופן מיידי בקריית אתא. פתחנו את מסגרות החינוך המאושרות, תוך שמירה על קבוצות הלימוד בבתי הספר ובצהרונים ואנו נכונים להפעיל כל יוזמה חינוכית שתאושר. העובדה שאנו מתחילים לחלק 950 מחשבים מתקדמים בקרית אתא היא תולדה של קריאת המפה והבנה של המציאות החינוכית והחברתית."
שר החינוך, יואב גלנט: ״התוכנית הלאומית שהשקנו – ׳כיתה דיגיטלית׳ – מהווה נדבך מרכזי במימוש המחויבות שלנו לצמצום פערים במערכת החינוך. כביטוי למחויבותנו זאת, הצבתי יעד מרכזי עם כניסתי לתפקיד: לאפשר לכל תלמיד בישראל, ללא הבדל דת, מקום מגורים או מצב סוציו-אקונומי, את הכלים המיטביים להצליח ולפרוח. מחשב לכל ילד, בעידן הקורונה ובכלל, הוא תנאי בסיסי להצלחה ואנו מובילים מאמץ ראשון מסוגו ליישמו במהלך השנה הקרובה״.

צילום: עיריית קרית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות