מעל 90 אחוז נוכחות של תלמידים בחזרה ללימודים של כיתות א'-ד' בקריית אתא

השבוע חזרו מעל 90 אחוז מתלמידי כיתות א'-ד' בקריית אתא ללימודים. בעיריית קריית אתא הורחבו מספר ימי הלימודים במטרה לקיים 5 ימי לימודים בבית הספר לתלמידי הכיתות הללו

בכל מוסדות החינוך בקריית אתא נרשמה נוכחות גבוהה מאוד, עם ממוצע רשותי של מעל 90 אחוז מתלמידי כיתות א'-ד' ששבו אתמול ללימודים.
במקביל, החליט ראש העיר יעקב פרץ, בשיתוף עם הנהלות בתי הספר והנהגת ההורים, להפעיל את צהרוני רשת המתנ"סים בעיר בקפסולות מצומצמות, באופן בו נשמרות הקבוצות ההומוגניות בכל מסגרת. על פי מתווה משרד החינוך כל איש צוות יוכל ללמד 3 קבוצות הכוללות עד 28 תלמידים, כאשר בקריית אתא יישמרו קבוצות קטנות וגרעיניות הן בבית הספר והן בצהרונים ללא ערבוב בין הקבוצות.
לקראת חזרת התלמידים למוסדות החינוך ביצעה העירייה היערכות מקיפה בבתי הספר הכוללת ניקיון וחיטוי במטרה להפעילם בהתאם להנחיות לרבות שמירה על קפסולות, היגיינה ועל כללי הבטיחות בצורה המיטבית.
"אנו מחוייבים לבריאות התלמידים, כמו גם לאפשר לימודים וחינוך מיטבי", אומר יעקב פרץ, ראש העיר: "המתווה החדש שאנו מציעים מאפשר מתן מענה חברתי וחינוכי הולם ובריא."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות