נעצרו שני נערים בני 17 מעכו שחשודים ברצח צעיר בן 23 שאירע לפני כחודש בעכו. הסיבה: סכסוך אישי שהיה לקורבן עם אחד החשודים

הותר לפרסום: המשטרה פענחה את תיק הרצח שאירע בעכו לפני כחודש. הוגש כתב אישום נגד שני קטינים בני 17 תושבי עכו בחשד לביצוע ומעורבות ברצח בן ה-23

בתום חקירה מאומצת פענחה המשטרה את תיק הרצח שאירע בעכו לפני כחודש בו נדקר למוות תושב העיר בן 23 על ידי מספר חשודים שנמלטו מהמקום.

ראשיתה של החקירה בתאריך 5.10.2020 עם קבלת דיווח במוקד 100 בשעות אחר הצהריים, בדבר אירוע דקירה ברחוב של גבר בן 23, על ידי אלמונים שנמלטו מהמקום. גורמי רפואה שהוזעקו לזירת האירוע נאלצו לקבוע את מותו במקום.

חקירת הרצח הוטלה על חוקרי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב אשר שניהלו חקירה מורכבת, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים שונים, איסוף ממצאים מהזירה על ידי יחידת הזיהוי הפלילי וחקירת מספר חשודים, כאשר כל אלה הביאו לפענוח הרצח ומעצר שלושה תושבי העיר, קטינים בגילאי 17 בחשד לביצוע ומעורבות ברצח על רקע סכסוך אישי שפרץ בין המנוח לבין אחד החשודים.

כאמור, בתום החקירה נאספו ראיות שאפשרו הבוקר את הגשת כתבי האישום כנגד שני חשודים בבתי המשפט המחוזי בחיפה והשלום בעכו על ידי פרקליטות מחוז חיפה. חשוד שלישי במעורבות באירוע שוחרר בתנאים מגבילים וממתין להחלטת הפרקליטות בעניינו.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות